کد خبر : 1554878 | 27 شهریور 1397 ساعت 23:39 | 316.8K بازدید | 0 دیدگاه

گروه بندی مرحله دوم والیبال قهرمانی جهان

کولاک و معروف در گروه مراقبتهای ویژه!

با اتمام مسابقات مرحله دوم رقابتهای قهرمانی والیبال جهان ، ناراحتی والیبال دوست ها از قرعه بد ایران تعدیل شد چرا که گروه چهارم مسابقات به مراتب از گروه سوم با حضور ایران ، آمریکا، کانادا و بلغارستان سخت تر است.

کولاک و معروف در گروه مراقبتهای ویژه!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران در مرحله دوم مسابقات قهرمانی مردان جهان در صوفیه به مصاف تیم های آمریکا، کانادا و بلغارستان می رود.

 

مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی شهرهای صوفیه، وارنا، بولونا و میلان برگزار خواهد شد که تیم ملی ایران در گروه G و در شهر صوفیه به مصاف آمریکا، کانادا و بلغارستان خواهد رفت.

 

تیم ملی ایران، فردا چهارشنبه به صوفیه خواهد رفت تا برای دیدارهای مرحله دوم آماده شود.

 

با توجه درخشش هلند در گروه دوم مسابقات و شکست کانادا در دیدار آخر برابر فرانسه، این تیم قدرتمند به عنوان تیم چهارم گروه دوم با ایران همگروه شد.


همچنین آمریکا به عنوان تیم اول گروه سوم در کنار ایران قرار دارد تا با حضور بلغارستان میزبان و با انگیزه، تیم ملی ایران کار فوق العاده سختی در این گروه داشته باشد.

 

به این ترتیب گروه بندی مرحله بعدی به شرح زیر است:


گروه یک: ایتالیا، هلند، روسیه و فنلاند


گروه دوم: برزیل،  بلژیک، اسلوونی، استرالیا


گروه سوم: آمریکا، ایران، بلغارستان، کانادا


گروه چهارم: لهستان، صربستان ، فرانسه، آرژانتین

 

بازی های گروه یک در میلان ایتالیا، بازی های گروه دو بولونیا ایتالیا، بازی های گروه سوم در صوفیه بلغارستان و بازی های گروه چهار در وارنا بلغارستان برگزار می شود.


تیم ایران در تاریخ 30 و 31 شهریور و یک مهرماه به مصاف حریفان خود در این مرحله خواهد رفت. ملی پوشان ایران در شرایط صدرنشینی و یا قرار گرفتن در جمع دو تیم از بهترین تیم های دوم این مرحله به جمع 6 تیم برتر صعود کنند.

 

1337518


لازم به ذکر است که دیدار دو تیم صربستان و روسیه هم اکنون در حال انجام است و تیم بازنده در گروه اول و تیم برنده در گروه چهارم قرار می گیرد.

 

*هرچند تیم ملی ایران در گروه سوم رقابت سختی با دو تیم کانادا و آمریکا خواهد داشت و باید برابر تیم میزبان نیز قرار بگیرد اما تیم های حاضر در گروه چهارم، کار بسیار سختی دارند.
فرانسه یکی از مدعیان جدی با شکست برابر هلند و برزیل در این گروه حضور دارد. لهستان مدافع عنوان قهرمانی دیگر تیم حاضر در این گروه است که در مرحله مقدماتی تمامی دیدارهای خود را با برد به پایان رساند و چهره ای کاملا مدعی در این تورنمنت دارد.
صربستان نیز در این گروه کار را برای دیگر تیم ها سخت خواهد کرد.
آرژانتین نیز با ولاسکو در این گروه حضور دارد و مطمئنا حریف آسانی برای دیگر تیم ها نخواهد بود تا گروه مرگ این مرحله، در گروه چهارم شکل بگیرد.

دیدگاه‌ها