کد خبر : 1554913 | 28 شهریور 1397 ساعت 10:53 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: از ضعف دفاعی نیمار استفاده کردیم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول تایید کرد که آنها برنامه داشتند تا از ضعف نیمار در کارهای دفاعی استفاده کنند.

کلوپ: از ضعف دفاعی نیمار استفاده کردیم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در ابتدا با دو گل از پاری سن ژرمن پیش افتاد ولی شاگردان توخل توانستند این دو گل را جبران کنند. در حالی که بازی تا دقیقه 90 با تساوی 2-2 پیگیری می‌شد، بابی فیرمینو که در اواخر بازی به میدان رفته بود، توانست گل سوم را به زیبایی به ثمر برساند و لیورپول را صاحب 3 امتیاز کند. پس از بازی، کلوپ مدعی شد که او برنامه داشته تا از ضعیف دفاعی نیمار بهترین استفاده را ببرد.

 

1337567

 


سرمربی لیورپول گفت:" پاری سن ژرمن کمی سیستمش را تغییر داد که ما انتظارش را داشتیم و خیلی تحت تاثیرش قرار نگرفتیم. حضور نیمار در سمت چپ ایده بدی نبود و کار دفاع کردن مقابلش را دشوار کرده بود. ما به تمرکز بیشتری نیاز داشتیم و فکر می‌کنم خوب کار کردیم. مسافت زیادی را پوشش دادیم و کاری کردیم که حریف حسابی بدود. نیمار بازیکنی کلاس جهانی است ولی مدافع نیست بنابراین سعی کردیم از این موضوع استفاده ببریم."

 

کلوپ سپس به تمجید از استوریج پرداخت و گفت:" دنیل بازی خیلی خوبی داشت. به او گفتم که تا به حال هیچگاه به این آمادگی او را ندیده بودم. او دائم در زمین می‌دوید و توپ را برای ما در تمام نقاط به حرکت در می‌آورد. سپس بابی فیرمینو به زمین رفت که کمک زیادی به ما کرد. خوشحالی بعد از گلش را خیلی دوست داشتم."

دیدگاه‌ها