کد خبر : 1554920 | 28 شهریور 1397 ساعت 10:38 | 42.3K بازدید | 0 دیدگاه

تحلیل عجیب روزنامه الرایه، السد فینالیست است

روزنامه الرایه قطر هنوز بازی السد با پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار نشده این تیم را یک پای فینال می داند.

تحلیل عجیب روزنامه الرایه، السد فینالیست است 

به گزارش "ورزش سه"، این روزنامه در تحلیلی آورده است: پرسپولیس اگر الدحیل را در استادیوم آزادی تهران شکست داد به خاطر اشتباهات خط دفاعی الدحیل بوده نه شایستگی های بازی خود. السد از نظر فردی و تیمی بهتر از پرسپولیس است و به طور حتم این تیم را هم در بازی رفت و هم بازی برگشت شکست خواهد داد و به دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا صعود خواهد کرد. 


دیدارهای رفت و برگشت این 2 تیم به ترتیب 10 مهر در دوحه و یک آبان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهند شد.


چنین تحلیل هایی بیشتر به جای روحیه دادن به السد تیم پرسپولیس را برای شکست تیم قطری تحریک خواهد کرد و شاید موجب غرور ژاوی و همبازیانش شود که این به سود تیم پرسپولیس است.


در بخشی دیگر از این تحلیل می خوانیم: السد با شایستگی از سد استقلال عبور کرد و 2 مرحله دیگر را برای کسب سومین جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ پیش‌رو دارد. السد در صورت حذف پرسپولیس در بازی فینال باید با نماینده شرق آسیا مواجه شود. هدف کنونی ما باید پرسپولیس باشد زیرا این مرحله بسیار سخت است. این سختی به خاطر رویارویی با پرسپولیس نیست. السد در بازی رفت میزبان پرسپولیس است و بازی برگشت در تهران برگزار خواهد شد. بنابراین السد باید در دوحه به پیروزی بیشتر از یک گل دست یابد تا همانند الدحیل برای بازی برگشت در تهران زجر نکشد. الدحیل نیز در دوحه یک بر صفر برابر پرسپولیس پیروز شد اما در تهران 3 بر یک شکست خورد و حذف شد. اشتباهات فاجعه‌بار خط دفاعی الدحیل در بازی برگشت با پرسپولیس همه‌چیز را برای صعود تاریخی این تیم تغییر داد.


اشاره به این نکته خالی از لطف نیست که پرسپولیس فصل گذشته هم دراین مرحله از بازی ها حاضر بوده و با تجربیاتی که از بازی با الهلال به دست آورد قطعا با آگاهی بیشتری به میدان می آید و از ضریب موفقیت بیشتری به نسبت فصل گذشته برخوردار است.

دیدگاه‌ها