کد خبر : 1554968 | 28 شهریور 1397 ساعت 14:40 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

نخست وزیر سابق انگلیس، رئیس لیگ برتر می شود؟

نام تونی بلر نخست‌وزیر سابق انگلیس به عنوان رئیس بعدی احتمالی لیگ برتر فوتبال انگلیس مطرح شده است.

نخست وزیر سابق انگلیس، رئیس لیگ برتر می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، این موضوع در آخرین جلسه‌ی باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر، در گفتگوهای غیررسمی پایانی جلسه اعلام شده است.

 

تونی بلر که در سال 2007 بعد از ده سال نخست‌وزیری از سمت خود کناره‌گیری کرد از اقتدار شخصیتی و محبوبیت کافی برای برقراری نظم و هماهنگی بین 20 باشگاه حاضر در لیگ برتر انگلیس برخوردار است. از جمله نامهای دیگری که به عنوان نامزدهای ریاست آتی  لیگ برتر معرفی شده‌اند می‌توان به گوین پترسون رئیس سابق شرکت مخابرات بریتانیا و بارنی فرانسیس، مدیر اسکای اسپورتز اشاره کرد.


اما به نظر می‌رسد شورای تعیین نامزدها که ریاست آن را بروس باک از باشگاه چلسی به عهده دارد مایل نیست با اعلام رسمی نام نامزدها اعتبار آنها را به خطر بیندازد و به همین دلیل است که فعلا همه‌ی خبرها در این باره به صورت غیرسمی اعلام شده است.


تونی بلر پیش از این بارها به علاقه‌اش به فوتبال اشاره کرده و مدعی شده که از چهارسالگی مسابقات فوتبال را پرشور دنبال می‌کرده. با توجه به شواهد و قرائن موجود رسانه‌های ورزشی انگلیسی معتقدند احتمال انتخاب تونی بلر برای ریاست بر لیگ برتر فوتبال این کشور بالاتر از سایر رقبا است و به احتمال زیاد بیست باشگاه لیگ برتری باید با چهره‌ای محبوب و با کاریزما مثل تونی بلر روبرو شوند.

دیدگاه‌ها