کد خبر : 1554972 | 28 شهریور 1397 ساعت 14:11 | 65.5K بازدید | 0 دیدگاه

راموس: رونالدو چیزهایی را از بازی رئال گرفته بود

کریستیانو رونالدو در پنج فصل گذشته یکی از کلیدی‌ترین مهره‌های رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا بود ولی راموس کاپیتان رئال می‌گوید این تیم امسال بدون رونالدو هم در این رقابتها مشکلی نخواهد داشت.

راموس: رونالدو چیزهایی را از بازی رئال گرفته بود

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو از 163 گل خود در رقابتهای مختلف 70 گل یعنی 43درصد گلهای خود را در لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن رئال مادرید به ثمر رسانده و چشم‌پوشی از تاثیر فوق‌العاده‌ی او در موفقیت‌های رئال در این رقابت بزرگ اروپایی غیرممکن است.

 

لیونل مسی چندی پیش در گفتگو با رادیو کاتالونی با اذعان به این واقعیت گفته بود:" رئال مادرید یکی از بهترین تیم‌های دنیا است و بهترین بازیکنان دنیا را دارد ولی از دست دادن رونالدو بدون شک از این تیم چیزهایی کم می‌کند. حضور رونالدو در یوونتوس امسال آنها را به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در چمپیونز لیگ تبدیل خواهد کرد."

 

اما به نظر می‌رسد همه‌ی بازیکنان رئال با این حرف مسی موافق نیستند و به هیچ وجه یوونتوس را بخت اول قهرمانی در چمپیونز لیگ نمی‌دانند. بازیکنان رئال که مدافعین عنوان قهرمانی این رقابتها به حساب می‌آیند با اینکه می‌دانند بدون رونالدو امسال کار دشوارتری در پیش خواهند داشت ولی شک ندارند که باز هم می‌توانند جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

 

در آستانه‌ی اولین دیدار رئال در لیگ  قهرمانان که امروز چهارشنبه در برنابئو در مقابل رم برگزار خواهد شد، خبرنگاران از راموس کاپیتان کهکشانی‌ها پرسیدند که آیا او با گفته‌ی اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو سرمربی رم که گفته بود رئال اتفاقاً بدون رونالدو از بعضی جهات بهتر شده، موافق است یا نه؟ راموس در پاسخ گفت:" کریس چیزهای زیادی به ما اضافه کرده بود ولی در عین حال بعضی چیزها را از ما گرفته بود. البته منظورم این نیست که کریس خیلی چیزها از ما گرفته بود، نه، ولی واقعیت این است که با وجود کریس بعضی چیزها را از دست داده بودیم. کریستیانو رونالدو نماد یک دوره در تاریخ رئال است ولی ما نمی‌توانیم به دستاوردهای او بسنده کنیم و متوقف بمانیم. حفره‌ای که با رفتن او در رئال بوجود آمده بود حالا توسط بازیکنان دیگر تیم پر شده است".

 

1337638

دیدگاه‌ها