کد خبر : 1555058 | 29 شهریور 1397 ساعت 00:24 | 36K بازدید | 0 دیدگاه

والنسیا 0 - 2 یوونتوس: پیروزی در شب اخراج رونالدو

یوونتوس موفق شد در دیداری جنجالی با 2 گل والنسیا را مغلوب کند.

والنسیا 0 - 2 یوونتوس: پیروزی در شب اخراج رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه یووه در نیمه اول توسط پیانیچ از روی نقطه پنالتی به گل رسید، اما شاید مهم ترین اتفاق اخراج جنجالی رونالدو بود و در نهایت یوونتوس با دبل ستاره بوسنیایی خود به پیروزی رسید.

 

یوونتوس بازی را هجومی آغاز کرد و در دقایق ابتدایی چند موقعیت خوب ایجاد کرد که به نتیجه نرسید. اولین فرصت بازی در دقیقه 15 برای یوونتوس ایجاد شد اما ضربه خدیرا روی همکاری پیانیچ و رونالدو از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 21 یوونتوس صاحب بهترین بخت برای زدن گل اول شد اما ضربه برناردسکی توسط نتو مهار شد و در ریباند نیز ضربه ماتوئیدی با حضور به موقع موریو دفع شد.

 

1337765

 

اما در دقیقه 30 رونالدو از زمین اخراج شد. ستاره پرتغالی با جیسون موریو مدافع کلمبیایی والنسیا درگیر شد و در نهایت رونالدو با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد.

 

اما در دقیقه 43 یوونتوس به گل اول رسید. ضربه کانسلو به دیرک برخورد کرد و در ادامه یووه صاحب ضربه پنالتی شد که پیانیچ آن را تبدیل به گل کرد و نیمه اول با برتری 0-1 یوونتوس به اتمام رسید.

 

نیمه دوم با برتری والنسیا آغاز شد و این تیم در همان دقایق ابتدایی در آستانه رسیدن به گل تساوی بود اما ضربه رودریگو توسط شزنی مهار شد.

 

اما در دقیقه 52 این بار بونوچی توسط موریو مورد هدف قرار گرفته و بیانکونری صاحب یک ضربه پنالتی دیگر شد که پیانیچ باز هم موفق به گلزنی شد و برتری یووه 2 برابر شد.

 

1337766

 

در دقیقه 60 والنسیا می توانست اختلاف را به حداقل برساند اما ضربه سولر راهی به دروازه یوونتوس نیافت.

 

در دقیقه 65 والنسیا صاحب بهترین فرصت برای کاهش اختلاف شد اما این بار هم شزنی عکس العمل خوبی مقابل ضربه سولر نشان داد.

 

در دقیقه 72 سولر باز هم دروازه مهمان را تهدید کرد اما یک بار دیگر دروازه بان یوونتوس واکنش نشان داد. در دقیقه 87 یوونتوس می توانست به گل سوم هم دست یابد اما ضربه داگلاس کاستا توسط نتو مهار شد. در ادامه والنسیا تلاش زیادی برای کاهش اختلاف داشت که به نتیجه نرسید. در دقیقه 95 والنسیا صاحب یک پنالتی شد که ضربه رودریگو توسط شزنی مهار شد و در نهایت یوونتوس با 2 گل حریف خود را در خانه اش مغلوب کرد.

دیدگاه‌ها