کد خبر : 1555230 | 30 شهریور 1397 ساعت 09:28 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: موراتا باید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد

مائوریتسیو ساری سرمربی چلسی ضمن ستایش از نمایش آلوارو موراتا مهاجم تیمش در بازی دیشب این تیم مقابل پائوک سالونیکای یونان معتقد است او باید برای بازگشت به روزهای اوج، اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد.

ساری: موراتا باید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد

به گزارش "ورزش سه"، آروارو موراتا دیشب و در جریان دیدار چلسی و پائوک سالونیکای یونان در لیگ اروپا نشان داد که همچنان در مقابل دروازه‌ی حریف مشکلاتی دارد. اما ساری سرمربی ایتالیایی چلسی بعد از بازی گفت که رویهم‌رفته از عملکرد مهاجم خود راضی است. 


موراتا در بازی دیشب اگر دقت بیشتری داشت می‌توانست در همان نیمه‌ی اول مقابل پائوک، هت‌تریک کند اما او که تا دقیقه‌ی هشتاد در میدان حضور داشت فرصت‌های زیادی را از دست داد تا در نهایت بدون گلزنی میدان را ترک کند. 


موراتای 25ساله بعد از آنکه در اولین دیدار چلسی در لیگ برتر مقابل آرسنال گلزنی کرد تا امروز دیگر پایش به گل باز نشده. او در هفته‌های اخیر جای خود را در ترکیب ثابت چلسی به اولیویه ژیرو واگذار کرده است. 

 

ساری سرمربی چلسی بعد از بازی دیشب به جنبه‌های مثبت عملکرد مهاجمش در مقابل پائوک اشاره کرد ولی در عین حال اقرار کرد که موراتا برای درخشش هر چه بیشتر باید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد.


ساری در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت:" آلوارو باید با زدن یکی دو گل اعتماد به نفس بیشتری بدست آورد. او در این بازی سه چهار موقعیت گلزنی داشت ولی شانس با او یار نبود. امیدوارم در آینده بتوانم به آلوارو کمک کنم تا به روزهای اوج خود برگردد. او برای اعتماد به نفس بیشتر پیدا کردن، باید گل بزند". 

 

ساری در ادامه گفت:" شاید اگر آلوارو در دو بازی دو گل بزند بتواند کمبود اعتماد به نفسش را جبران کند، نمی‌دانم. ولی او امروز برای اولین بار در فصل جاری در محوطه‌ی  جریمه‌ی حریف آماده نشان داد، به توپها هجوم آورد و فعال بود".


شاگردان ساری که در بازی مقابل پائوک فرصت‌های زیادی خلق کردند ولی تنها با تک‌گل ویلین در دقیقه‌ی 7 به پیروزی رسیدند در بخش عمده‌ی بازی حاکم توپ و میدان بودند ولی نتوانستند از 22 فرصت گلزنی‌ای که روی دروازه‌ی حریف خلق کردند استفاده‌ی بهتری ببرند.

 

دیدگاه‌ها