کد خبر : 1555245 | 30 شهریور 1397 ساعت 11:09 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهان و فولاد به دنبال اعداد دوازده و هشت

قرار سی و سومین نبرد کنار سی‌و‌سه پل

دیدار دو تیم سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان در حالی برگزار می شود که سپاهانی ها با برتری برابر تیم جنوبی از آنها میزبانی خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های هفته هفتم لیگ برتر، دو تیم سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان در اصفهان به مصاف یکدیگر می روند. این دو تیم که پرسابقه ترین تیم های حاضر در لیگ برتر محسوب می شوند بازی های زیادی را برابر یکدیگر به میدان رفتند و در این میان این سپاهانی ها بودند که توانستند نتیجه کلی این رویارویی ها را به سود خود کنند. 

 


دو تیم اصفهانی و خوزستانی تاکنون 32 بار به مصاف هم رفتند و در این میان سپاهانی ها توانستند 11 بار به پیروزی برسند. 14 تساوی به دست بیاورند و نتیجه 7 بازی را نیز به فولادی ها واگذار کنند. 

 


با توجه به اینکه دیدار امروز این دو تیم در اصفهان برگزار خواهد شد باید گفت سپاهانی ها سابقه بیشترین پیروزی را در بازی های برگزار شده در اصفهان دارند. در 16 دیداری که این دو تیم در اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند زردپوشان توانستند به 7 پیروزی و 6 تساوی و 3 شکست دست پیدا کنند. این اتفاق در حالی می افتد که نبردهای همین دو تیم در اهواز با تساوی دنبال می شود چرا که در 16 دیدار برگزار شده در اهواز هر دو تیم توانستند به 4 پیروزی و 8 تساوی دست پیدا کنند. 

 


دیدار دو تیم سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان از ساعت 19:30 و به میزبانی اصفهانی ها برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها