کد خبر : 1555269 | 30 شهریور 1397 ساعت 13:02 | 37.5K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت نامشخص ستاره السد برابر پرسپولیس

آسیب دیدگی مهاجم ملی پوش السد قطر ممکن است موجب غیبت او در دیدار آسیایی مقابل پرسپولیس شود.

به گزارش "ورزش سه"، حسن الهیدوس یکی از ستاره‌های السد قطر طی سالیان اخیر بوده ولی مصدومیت او در هفته‌های پایانی فصل قبل موجب شد تا برای مدت‌ها از میادین فاصله بگیرد و در تمرینات آماده سازی السد حضور کمرنگی داشته باشد ولی با این وجود او در دیدارهای حساس این فصل هم به میدان رفت.

 

کاپیتان تیم ملی قطر که ۱۰ روز قبل صدمین بازی ملی‌اش را برابر فلسطین انجام داد، در چهار هفته ابتدایی فصل جدید لیگ ستارگان قطر تنها دو بار به‌عنوان بازیکن تعویضی مقابل الخریطیات و الغرافه به میدان رفته که توانسته یک گل هم به ثمر برساند، اما حضور او در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال که از دقیقه ۵۹ به زمین رفت، نشان داد این مهاجم همچنان شرایط آمادگی خود را حفظ کرده و می‌تواند تاثیرگذار باشد.

 

اوسوالدو فریرا، سرمربی السد در هفته چهارم لیگ ستارگان قطر از حسن الهیدوس برابر الشحانیه استفاده نکرد تا این بازیکن با شرایط بهتری آماده مسابقه برگشت آسیایی مقابل استقلال شود ولی ستاره قطری‌ها تا دقیقه ۷۰ در زمین بود و به علت آسیب دیدگی از زمین بیرون رفت.

 

1338100

 

آسیب دیدگی زانوی  چپ حسن الهیدوس موجب شده تا این بازیکن تاثیرگذار السد وضعیت نامشخصی برای دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس داشته باشد.

 

فریرا، سرمربی السد در آخرین مصاحبه خود پیرامون وضعیت حسن الهیدوس اشاره مستقیمی به شدت آسیب دیدگی و زمان بازگشت این بازیکن به میادین نداشته و عنوان کرده: «ما از ابتدای فصل او را در اختیار نداشتیم و خیلی از بازی‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشتیم که البته توازن و تعادل خوبی هم در تیم وجود داشته و در حال حاضر سعی داریم این میزان از هماهنگی به وجود آمده در تیم را حفظ کنیم.»

 

اما صفحه رسمی توئیتر باشگاه السد در این باره اعلام کرده که حسن الهیدوس در مسابقه حساس فردا شب این تیم در چارچوب هفته پنجم لیگ ستارگان مقابل الریان غائب خواهد بود.

 

عدم اعلام باشگاه و سرمربی السد قطر درباره مدت دوری ستاره این تیم از میادین موجب شده مشخص نباشد که حسن الهیدوس در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس که روز دهم مهرماه برگزار می‌شود، حضور داشته باشد یا می‌تواند مثل مسابقه با استقلال بازی کند.

 

دیدگاه‌ها