کد خبر : 1555285 | 30 شهریور 1397 ساعت 15:19 | 30.1K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش سوتیاردی و برد ناباورانه اندونزی

شکست تیم نوجوانان ایران در گام اول

تیم ملی فوتبال اندونزی با پشتیبانی هوادارانش موفق به نتیجه 2 ـ صفر مقابل ایران در اولین مسابقه تیم ملی در رقابت های زیر 16 سال قهرمانی آسیا در مالزی شد.

شکست تیم نوجوانان ایران در گام اول

به گزارش "ورزش سه"، اندونزی که از هواداران پرتعدادش در استادیوم کوالالامپور سود می برد در دقیقه چهارم با سانتر محمد سوپریهالی و ضربه امیرالدین الفکری گل اول بازی را به ثمر رساند. شاگردان چمنیان بعد از دریافت این گل بازگشت سریعی به بازی داشتند اما ضربه سر مهدی سیدی با واکنش خوب ارناندو سوتیاردی دروازه بان حریف مهار شد. ایران برای جبران گل باز هم به حملات خود ادامه داد اما اندونزی باز هم در دقیقه 24 با لرزاندن  تیر دروازه ایران، موقعیتی را  از دست داد.

 

در ادامه ضربه پای چپ ابوالفضل علیزاده باز هم توسط سوتیاردی مهار شد، ایران که توپ را در دست داشت یک بار دیگر در دقیقه 36 موقعیت داشت که ضربه امیرحسین نیکپور باز هم توسط دروازه بان تیم اندونزی مهار شد.

 

1338126

 

حملات ایران در نیمه دوم هم ادامه داشت اما این بار ضربه حاجی زاده توسط سوتیاردی مهار شد، اندونزی هم در دقیقه 51 موقعیتی داشت که از آن استفاده نکرد. آنها همچنین در دقیقه 79 می توانستند به گل برسند اما ایران بعد از نجات از این موقعیت دوبار دیگر قبل از سوت پایان می توانست به گل برسد که این موقعیت ها نیز از دست رفت.

 

سپس و در شرایطی که ایران برای گلزنی به آب و آتش می زد، اندونزی از غفلت مدافعان ما استفاده کرد و این بار در دقیقه 90 توسط امیرحسین ارزقی موفق به ثبت گل دوم شد تا هواداران پرتعداد این تیم از خود بیخود شوند. این شکست برای تیم ملی نوجوانان ایران بسیار تلخ بود چراکه آنها در اغلب دقایق بازی کنترل مسابقه را در اختیار داشتند.

 

1338127

 

ایران در دو مسابقه بعدی خود مقابل هند و ویتنام خواهد ایستاد و باید برای صعود 6 یا حداقل 4 امتیاز از این دو مسابقه به دست بیاورد. دیدار دیگر گروه C امروز بعدازظهر ساعت 17:15 به وقت ایران در ورزشگاه یووه برگزار می شود.

 

1338138

 

 

دیدگاه‌ها