کد خبر : 1555316 | 30 شهریور 1397 ساعت 16:22 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

حسرت سه ساله سپاهان برای شکست فولاد

سپاهان و فولاد خوزستان در تاریخ لیگ برتر ۳۲ بار به مصاف هم رفته‌اند که سپاهان ۱۱ پیروزی و فولاد خوزستان ۷ پیروزی به دست آورده اند، ضمن اینکه ۱۴ دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

حسرت سه ساله سپاهان برای شکست فولاد

به گزارش "ورزش سه"، در ۳۲ دیدار این دو تیم در لیگ برتر ۶۷ گل به ثمر رسیده که سهم سپاهان ۳۸ گل و سهم فولاد خوزستان ۲۹ گل بوده است. البته بردهای سپاهان به گذشته برمی‌گردد و این تیم در ۳ فصل اخیر برابر فولاد خوزستان پیروز نشده.


در واقع آخرین پیروزی سپاهان برابر فولاد خوزستان به فصل قهرمانی این تیم در لیگ چهاردهم باز می‌گردد. آخرین بار سپاهان در روز ۲۴ بهمن سال ۹۳ موفق به شکست فولاد خوزستان شد و از آن تاریخ تا مصاف امروز دو تیم در فولادشهر ۱۳۱۶ روز می‌گذرد.


در ۶ تقابل اخیر دو تیم ۳ تساوی و ۳ شکست برای سپاهان برابر فولاد خوزستان ثبت شده و همچنین سپاهان در ۲۴۱ دقیقه اخیر بازی‌هایش برابر فولاد نتوانسته است دروازه این تیم را باز کند.


شاگردان امیر قلعه نویی، هرچقدر که در بازی های خارج از خانه خود در لیگ هجدهم خوب بوده اند، اما در خانه موفق عمل نکردند و هنوز به پیروزی نرسیده اند.


البته سپاهانی ها رکورد چند ماهه عدم پیروزی خود در نقش جهان را هفته گذشته با پیروزی برابر شهرداری ماهشهر در جام حذفی شکستند و حالا می خواهند با پیروزی برابر فولاد، علاوه بر شکستن رکورد نبردن در نقش جهان در لیگ برتر امسال، رکورد ۱۳۱۶ روزه پیروز نشدن فولاد خوزستان را هم بشکنند. البته فولاد که با هشت امتیاز در رده نهم قرار دارد می تواند با پیروزی در این مسابقه بالاتر از سپاهان ۱۰ امتیازی قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها