کد خبر : 1555331 | 30 شهریور 1397 ساعت 17:57 | 46.2K بازدید | 0 دیدگاه

آقا کریم، از شب خاص آزادی به شب مهم دوحه؛

مرد تاثیرگذار نیمکت‌ پرسپولیس مقابل السد

مربی جوان پرسپولیسی ها یکی از ویژه ترین چهره های حاضر در نیمکت این تیم در شب رویایی سرخپوشان مقابل الدحیل بود.

مرد تاثیرگذار نیمکت‌ پرسپولیس مقابل السد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس دوشنبه شب یک ماموریت دشوار را در ورزشگاه آزادی مقابل الدحیل آغاز کرد و نیاز به برتری دو گله مقابل این تیم داشت. اما چیزی حدود 35 دقیقه پس از شروع بازی، این ماموریت به غیرممکن تغییر درجه داده بود و اتفاقی شبیه به معجزه نیاز بود تا پرسپولیسی ها بتوانند دوباره رنگ نیمه نهایی آسیا را ببینند.

 

در ورزشگاه آزادی، فشار بی امان هواداران پرسپولیس در نیمه دوم به همراه حملات پردامنه این تیم که بسیار بهتر و پرتعداد تر از نیمه نخست بود، سرانجام تیم قدرتمند قطری را زمین زد و پس از گل اول سید جلال حسینی، دو بار دیگر دروازه امین لکومته فرو ریخت تا اولین باخت الدحیل پس از 9 برد متوالی آسیایی، به قیمت حذف این تیم تمام شود.

پس از قطعی شدن صعود پرسپولیس به نیمه نهایی، انواع خوشحالی ها در داخل و کنار زمین از سوی اعضای این تیم مشاهده شد و هر کس به یک سبک شادی خود را  بروز داد. در این بین شاید جذاب ترین و ویژه ترین خوشحالی مربوط به کریم باقری بود. هافبک سال های نه چندان دور پرسپولیس و تیم ملی که به طور قطع یکی از بهترین و محبوب ترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس محسوب می شود، در سال های اخیر فاکتور محبوبیت را به نیمکت این تیم هم تزریق کرده و هواداران پرسپولیس علاوه بر اعتمادی که به برانکو ایوانکوویچ دارند، با تماشای باقری در صف مربیان تیمشان، حس نوستالژیک و جذاب تبدیل شدن یک اسطوره باشگاه به مربی تیم محبوبشان را از نزدیک لمس می کنند.

 

باقری دقیقا شبیه زمانی که پس از گلزنی خوشحالی های پر حرارتی انجام می داد، با شادی زائد الوصف خود در مسابقه دوشنبه شب بار دیگر قاب های جذابی از خود به جا گذاشت. او با این کار به نوعی یاد و خاطره خوشحالی فراوانش بعد از برتری مقابل الاهلی عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در فصل گذشته را نیز زنده کرد.

 

کریم باقری حالا یک ماموریت مهم در نیمکت پرسپولیس پیش رو دارد. در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که برانکو به دلیل محرومیت نمی تواند روی نیمکت پرسپولیس بنشیند، وظیفه عضو باتجربه ای مثل کریم باقری که از نظر زبانی هم راحت ترین ارتباط را با بازیکنان داخل زمین برقرار می کند، از اهمیت خاصی برخوردار است و این مربی محبوب احتمالا شب سخت و مهمی را در دوحه نیز تجربه خواهد کرد.

 

1338189

 

عکس از: احمد معینی جم

دیدگاه‌ها