کد خبر : 1555353 | 30 شهریور 1397 ساعت 18:56 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

روز باشکوه ورزشگاه شهید وطنی بعد از 24 سال

اگر اهل قائم شهر باشید و فوتبال را هم پیگیری کنید قطعا فردا شنبه روز ویژه ای برای شما خواهد بود، روز باشکوه شهری که با فوتبال زندگی می کند.

روز باشکوه ورزشگاه شهید وطنی بعد از 24 سال

به گزارش "ورزش سه"،  فردا برای  فوتبالدوست های قائم شهری یک روز معمولی نیست. بازگشت یکی از دو قطب پایتخت به قائم شهر آن هم بعد از 24 سال انقدر جذابیت دارد که شهر را به حالت آماده باش در اورده است. از استانداری گرفته تا شورای شهر و نیروی انتظامی منتظر برگزاری هر چه بهتر این دیدار هستند. شنبه شهید وطنی بعد از 24 سال پایتخت فوتبال ایران است. این ورزشگاه کهنه برای رسیدن به این روز انتظاری 24 ساله را کشیده است و مسلما فردا در پوست خود نمی گنجد.


وطنی میخواهد ثابت کند میزبانی از تیمهای بزرگ را هنوز از یاد نبرده است. زمانی که چمن این ورزشگاه طبیعی بود ،33 سال پیش برای اولین بار میزبان همین تیم استقلال بود و شاید خیلی از تماشاگران آن دیدار فردا هم برای دیدن این مسابقه به ورزشگاه بروند و به تشویق نسل جدید تیمشان بپردازند. سکوهای ورزشگاه وطنی از ساعات اولیه بامداد میزبان قدوم تماشاگرانی است که در تمام این سالها انتظارکشیدند. تماشاگران قائم شهری از تیمشان قول گرفته اند که شکست مقابل ذوب آهن، اولین و آخرین شکست خانگی شان باشد و باید شنبه منتظر باشیم و ببینیم که بازیکنان نساجی روی قول شان می مانند؟


قلب قائم شهر و توابع آن به مدت دو ساعت در یک روز قبل از بازگشایی مدارس در ورزشگاه شهید وطنی می تپد. اینبار میهمان استقلال است، استقلالی که زخم خورده از عدم صعود به مرحله نیمه نهایی آسیاست. این دو تیم تاکنون شش مرتبه به مصاف هم رفته اند در بازی نخست در سال ۶۴ و در ورزشگاه شهید وطنی تیم نساجی با نتیجه ۵ بر ۱ استقلال را شکست داد که نادر دست نشان سرمربی فعلی مس کرمان در این بازی دوستانه دو گل به ثمر رسانده است.

 

1322703


در بازی دوم در سال ۷۰ و در چارچوب اولین دوره لیگ آزادگان در تهران استقلال با یک گل نساجی را شکست داد و در همین فصل و در دور برگشت در قائم شهر دو تیم به تساوی یک یک دست یافتند و با این تساوی، تیم نساجی مانع از قهرمانی استقلال در آن سال شد. در جدال چهارم در سال ۷۸ در جام حذفی در قائم شهر استقلال با دو گل نساجی را شکست داد و در همان رقابت در دور برگشت استقلال ۵ بر ۰ نساجی را مغلوب خود کرد. ششمین دیدار نیز در سال گذشته و در چارچوب رقابت های جام حذفی در تهران با نتیجه دو بر یک به سود استقلال به پایان رسید.


نیمکت نساجی در  حوزه فنی به نوعی آبی ترین نیمکت لیگ است. از فرزاد مجیدی به عنوان سرپرست تا جواد نکونام، مهدی هاشمی نسب و کیانوش رحمتی و این می تواند کار شفر را به مراتب سخت تر از هر زمانی کند. آنهم در دیگ جوشانی که هواداران از خانه های مجاور به آتش آن می دمند.

دیدگاه‌ها