کد خبر : 1555372 | 30 شهریور 1397 ساعت 20:07 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

هنوز با خودمان خیلی فاصله داریم

مهاجری: پا پس نکشیدن تیم برایم خیلی ارزش داشت

رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز از نمایش غیرتی بازیکنانش در دیدار مقابل پارس جنوبی جم کاملا راضی است.

مهاجری: پا پس نکشیدن تیم برایم خیلی ارزش داشت

به گزارش "ورزش سه" از سالن کنفرانس ورزشگاه بنیان دیزل، مهاجری حرف هایش را از اینجا شروع کرد که تیمش نیاز ویژه به پیروزی در این مسابقه داشته. حرف های او را در نشست خبری پس از بازی بخوانید:


تا زمانی که 11 به 11 بازی کردیم خوب بودیم
قبلا پیش بینی می کردیم که بازی سختی باشد به ویژه برای ما که در بازی گذشته گلی نداشتیم. نیاز داشتیم که بازی را ببریم تا اعتماد به نفس بچه ها بهتر شود و در آینده بتوانیم راحت تر کار کنیم. بازی را باید در واقع دو بخش اش کنم؛ تا زمانی که عدالت در زمین بود و 11 به 11 بود خوب پیش می رفت چون ما زود به گل رسیده بودیم. تنها موقعیت خطرناک حریف یک دقیقه بعد از گلزنی ما رقم خورد و بقیه بازی را توانستیم کنترل کنیم.


هیچ اتفاق خاصی نیفتاده
این برد ما را به این باور می رساند که بچه های ما می توانند روزهای خوب را هم تجربه کنند. اتفاق خاصی نیفتاده و بهتر و فنی تر باید کار کنیم. خدا را شکر که این اعتماد به نفس به تیم برگشت تا بچه هایمان بتوانند خوب کار کنند و پیروز شوند و امیدوارم با همین باور و با همین پتانسیل بتواند کارهای بزرگی را انجام بدهند.


تحرکم زیاد بود چون حرص می خورم
یک کاری را ما شروع کردیم و مسئولیتی را قبول کردیم که واقعا سخت بود. راحت تر بگویم وقتی اعتبارمان را وسط می گذاریم کار برایمان سخت تر می شود. شاید در واقع آن حسی را که باید به تیم داد تا بتوانند موفق باشند را من از روی نیمکت و کنار خط به ماشین سازی وارد کردم. اگر دیدید که تحرک و جست و خیزم نسبت به قبل تغییر کرده بود به این دلیل بود که بگوییم ما هم برای پیروز شدن تلاش می کنیم و حرص می خوریم که اگر خدایی نکرده نتیجه نمی گرفتیم ضرر می کردیم. اگر دیدید تحرکمان زیاد بود دلیلش همین بود و نه اعتراض؛ جا دارد به داور هم خسته نباشیم بگوییم البته یک جاهایی انتظارات ما از داوری خیلی بیشتر بود. حالا بازی را بردیم و توجیه اتفاقات بازی درست نیست، شاید آن اعتراضات ما باعث شد که بچه های ما کمتر در زمین اعتراض کنند و سعی کردم آن فشار را بیشتر روی خودم انتقال بدهم. ما اخراجمان فنی بود و ورود به این نمی کنم که کارت زرد اول و دومی که به بازیکن ما دادند درست بود یا نه ولی من سعی کردم که این بار را روی دوش خودم قرار بدهم.


انتظارم از ماشین سازی بیشتر است
من بدون غرور می گویم که از تیمم انتظاراتم خیلی بیشتر است، ماشین سازی امرورز آن چیزی که من می خواستم نبود اما عرق بچه ها و غیرتی که گذاشتند و تا پای مصدومیت و همه چیز پیش رفتند برایم خیلی ارزشمند بود و اینکه آنها پا پس نکشیدند برایم از پیروزی در این بازی ارزشمندتر بود. من می خواهم این حس را به تیم منتقل کنم و اگر این حس در تیم منتقل شود می توانیم فوتبال را درست کنیم. ابتدا باید بحث های روانی تیم را آهسته آهسته درست کنیم و بعد به بحث های فوتبالی خواهیم پرداخت. ما قطعا به آن چیزی که مدنظر شما و خودمان بودیم فاصله زیادی داریم.

 

مصدومیت مهدی زاده
درباره مهدی زاده باید کادرپزشکی بعد از معاینات و عکس و ام آر آی این بازیکن نظر بدهند. البته او قبلا از این از همین ناحیه همسترینگ مصدوم شده بود که متاسفانه در این بازی باز هم آسیب دیدگی اش از همان ناحیه بود و امیدوارم که به زودی مشکلش برطرف شود.


خارجی های تراکتور را من انتخاب کردم
هری فورستر در شرایطی قرار گرفت که خورد به پست اشکان دژاگه و بدون اغراق باید بگویم که بازیکنی در حد اشکان ما در فوتبال کم داریم و برای همین آن شرایط برایش ایجاد شد. نمی دانم صلاح است اینجا بگویم یا نه اما خارجی های تراکتور انتخاب من بود؛ استوکس، سوگی و هم هری که به فورستر فضا داده نشد. سوگی بازیکن خوبی است و من خیلی به این موضوع ورود نمی کنم اما به نظرم هری می تواند یکی از خارجی های خوب لیگ ما باشد، من با همان پارامترهایی هری را انتخاب کردم که استوکس را انتخاب کرده بودم. مطمئنا اگر شرایط باشد به او فضا خواهیم داد.

دیدگاه‌ها