کد خبر : 1555375 | 30 شهریور 1397 ساعت 20:19 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

اسپالتی: اهمیت سمپدوریا همانند تاتنهام است

لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیایی اینتر دیدار مقابل سمپدوریا را همانند بازی برابر تاتنهام مهم ارزیابی می کند.

اسپالتی: اهمیت سمپدوریا همانند تاتنهام است

به گزارش "ورزش سه"، اینتر این هفته و بعد از چند نتیجه ضعیف در سری آ، در دیداری دراماتیک موفق شد تاتنهام را در لیگ قهرمانان مغلوب کند و اسپالتی شخصیت اینتر در این دیدار را مورد ستایش قرار داده است.

 

1338216

 

اسپالتی گفت: "در بازی مقابل تاتنهام مسئله، شخصیت تیمی بود زیرا زمانیکه ما از حریف عقب بودیم هم هجومی بازی کردیم و بعد از گل تساوی همچنان باور داشتیم که می توانیم به پیروزی برسیم و من این روحیه را خیلی دوست داشتم. نمی دانم زمان کافی برای ریکاوری داشتیم یا نه زیرا دیدار مقابل تاتنهام بیش از یک بازی معمولی از بازیکنان اینتر انرژی گرفت.

 

بازی و پیروزی مقابل سمپدوریا همانند دیدار برابر تاتنهام است. ورسالیکو هنوز آماده بازی کردن نیست و باید تمرینات اختصاصی داشته باشد. نتایج اینتر در سری آ هنوز خوب نیست اما من روحیه حرفه ای تیمم را ستایش می کنم و معتقدم نباید اجازه دهیم از نظر روحی دچار افت شویم زیرا پیروزی در دیدار مقابل سمپدوریا ارزشی فراتر از پیروزی در 2 دیدار متوالی دارد.

 

درخشش ایکاردی؟ برای اینکه یک بازیکنان بزرگ باشید به مقداری استعداد نیاز دارید اما برای 95 دقیقه تلاش شما باید یک شخصیت بزرگ داشته باشید."

دیدگاه‌ها