کد خبر : 1555439 | 31 شهریور 1397 ساعت 00:22 | 37.4K بازدید | 0 دیدگاه

ایران با وجود شکست برابر میزبان امیدوار ماند

شگفتی شاگردان ولاسکو و درخشش تیم کواچ

در روز شگفتی سازی شاگردان ولاسکو برابر مدافع عنوان قهرمانی، تیم اسلوبودان کواچ هم خوش درخشید.

شگفتی شاگردان ولاسکو و درخشش تیم کواچ

به گزارش "ورزش سه"، در روز اول از مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی جهان که با حضور 16 تیم صعود کننده در 4 گروه پیگیری شد، نتایج جالبی به دست آمد.


در گروه G که ایران حضور دارد، آمریکا توانست از سد کانادا بگذرد و ایران برابر بلغارستان شکست خورد تا جایگاه دومی اش را از دست بدهد.


شگفتی ساز امروز بدون شک آرژانتین با هدایت خولیو ولاسکو بود که 3 بر 2 از سد لهستان گذشت. لهستانی ها در دور اول بدون شکست بودند و مدافع عنوان قهرمانی به حساب می آیند. آنها مغلوب انگیزه آرژانتینی ها شدند؛ اما همچنان صدرنشین هستند.


همچنین شاگردان اسلوبودان کواچ در اسلوونی هم با شکست 3 بر صفر بلژیک به جایگاه دوم رسیدند و به صعود امیدوار شدند.


نتایج کامل بازی های روز جمعه به شرح زیر است:
آمریکا 3 – کانادا یک
صربستان 3 – فرانسه 2
روسیه 3 – هلند صفر
استرالیا صفر – برزیل 3
بلغارستان 3 – ایران صفر
آرژانتین 3 – لهستان 2
اسلوونی 3 – بلژیک صفر
ایتالیا 3 – فنلاند صفر

 

1338287


با نتایج به دست آمده فعلا آمریکا، لهستان، ایتالیا و برزیل در صدر 4 گروه قرار دارند و از شانس بالایی برای صعود به جمع 6 تیم نهایی برخوردار هستند.


همچنین در میان تیم های دوم روسیه 4 برد و 13 امتیاز، بلغارستان 4 برد و 12 امتیاز، اسلوونی 4 برد و 12 امتیاز و صربستان 5 برد و 14 امتیاز کسب کرده اند. با این شرایط فعلا وضعیت صربستان نسبت به سایر تیم ها بهتر است و از آنجایی که فقط 2 تیم دوم از 4 گروه به جمع 6 تیم پایانی راه پیدا می کنند، رقابت در روزهای آینده فشرده تر هم خواهد شد.


ایران همچنان با 4 برد و 11 امتیاز از شانس برای صعود به جمع 6 تیم نهایی برخوردار است. با توجه به وضعیت جدول 4 گروه به نظر می رسد ایران برای اینکه بخواهد به دور بعدی راه یابد، می بایست در 2 بازی بعدی خود برابر کانادا و آمریکا برنده از زمین بیرون بیاید.

 

دیدگاه‌ها