کد خبر : 1555472 | 31 شهریور 1397 ساعت 10:30 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه تیره روزی های الاتحاد بدون رامون دیاز

الاهلی با گل عمر السوما به رده چهارم رسید

در پایان رقابت های هفته سوم لیگ عربستان صدرنشینی النصر همین طور قعرنشینی الاتحاد همه توجهات را به خود جلب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در شب پایانی رقابت های هفته سوم لیگ عربستان تیم الاهلی موفق شد با برتری 2-0 مقابل الحزم به دومین برد این فصل خود برسد تا با 7 امتیاز تا رده چهارم جدول رده بندی صعودکند. این برد در شرایطی رقم خورد که عمر السوما ملی پوش سرشناس سوریه ای الاهلی یکی از دیرهنگام ترین گل های فصل را در دقیقه چهارم وقت های تلف شده به ثمررساند تا سبزپوشان جده از زیر بار فشارها خارج شوند.

 

1338322


جالب این که در پایان هفته سوم النصر با ریخت و پاش های فراوان در بازار تابستانی و هدایت سرمربی اروگوئه ای مشهور خود بالاتر از همه مدعیان قهرمانی یکه تازی را به خود اختصاص داده است. کارنو که پیش از این با تیم ملی قطر برای خود اسم و رسمی در حاشیه خلیج فارس پیدا کرده بود حالا زردپوشان ریاض را به تیمی مدعی تبدیل کرده که با سه برد متوالی نشان داده مدعی اصلی قهرمانی است و رقیبی جدی برای الهلال و الاهلی.


الهلال با ژسوس پرتغالی سه برد متوالی در فصل جدید به دست آورده تا با شرایطی کاملا مشابه با النصر جایگاه دوم را در این هفته به خود اختصاص دهند. صعود الاتفاق به رده سوم جدول هم از دیگر اتفاقات جالب توجه این هفته بود درست مثل ثبت سومین شکست متوالی الاتحاد جده آن هم بعد از شوک اخراج رامون دیاز آرژانتینی که نشان داد این تیم مشکلاتی فراتر از همکاری با این مربی سرشناس دارد.

 

1338323

دیدگاه‌ها