کد خبر : 1555605 | 31 شهریور 1397 ساعت 16:15 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

تهدید و فرصت شفر؛ هفته سرنوشت ساز آبی پوشان

شاگردان شفر در هفته ی آتی در دو دیدار پیش روی خود باید از زیر فشار حذف از رقابت های آسیایی بیرون بیایند.

تهدید و فرصت شفر؛ هفته سرنوشت ساز آبی پوشان 

به گزارش ورزش سه، تیم استقلال تهران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از صعود به مرحله بعدی باز ماند و این در حالی بود که رقیبت سنتی آنها، یعنی پرسپولیس جواز صعود به مرحله بعدی را کسب کرد و همین فشار مضاعفی را به مجموعه آبی پوشان وارد کرد. با توجه به اتفاقات ابتدای فصل و عدم حضور آبی پوشان در دربی سوپرجام ،عدم کسب نتیجه در دربی پیش رو می تواند این تیم را وارد حواشی بیشتری کند. 


وینفرد شفر که در فصل گذشته نتایج خیره کننده ای را با آبی ها کسب کرد در فصل جدید رقابت ها با از دست دادن بازیکنان کلیدی خود تا کنون نتوانسته نتایج مطلوبی را کسب کند. حذف از رقابت های آسیایی باعث شده او اکنون بیشترین فشار را از سوی رسانه ها و طرفداران از هنگام ورود به ایران تحمل کند. سرمربی آلمانی استقلال حالا باید در دو دیدار حساس پیش رو نهایت تلاش خود را به کار گیرد تا با کسب حداکثر امتیازات فشار را از روی خود و بازیکنانش بردارد.


با توجه به برگزاری دربی پایتخت در هفته جاری ، این دیدار می تواند متقابلا برای سرمربی آبی ها فرصت و تهدید محسوب شود. پیروزی برابر قرمزپوشان که این روزها از نظر انگیزشی در بالاترین سطح ممکن قرار دارند می تواند مسئولان و طرفداران استقلال را در مورد شکست سوپرجام محق تر کند و از طرفی شکست در این دیدار می تواند آتش اتفاقات تلخ هفته های گذشته را شعله ورتر کند و شفر و شاگردانش زیر شدیدترین فشارهای ممکن قرار گیرند. جایی که پیشکسوتان استقلال برای اولین بار زبان به انتقاد از پیرمرد آلمانی باز کرده اند و همین طور مدیرعامل استقلال نیز در اظهارنظری نتایج سرمربی تیمش را نه خوب و نه بد عنوان کرده است .


  باید دید در انتهای هفته و پس از دربی پایتخت انتقادات از وینفرد شفر بیشتر و نظر مدیرعامل به سمت "نتایج بد" سوق پیدا خواهد کرد یا خیر؟

دیدگاه‌ها