کد خبر : 1555700 | 31 شهریور 1397 ساعت 20:36 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

برد خیره کننده مقابل حریف سنتی؛

نمایش مقتدرانه السد در قطر کلاسیکو

شاگردان اوسوالدو پریرا با عملکرد فوق‌العاده به پیروزی پُر گلی مقابل الریان قطر دست پیدا کردند.

نمایش مقتدرانه السد در قطر کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین مسابقه هفته ششم لیگ ستارگان قطر تیم السد که پنج روز قبل موفق به عبور از سد استقلال و راهیابی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد، از ساعت ۱۸:۲۵ امشب در استادیوم جاسم بن حمد و در دیداری که موسوم به قطر کلاسیکو است،  میزبان الریان رده سومی بود.


بغداد بونجاح، ستاره السد زننده گل اول تیمش بود و موفق شد در دقیقه ۱۱ با ضربه سر پشت محوطه گلزنی کند؛ در ادامه نمایش هجومی شاگردان پریرا ادامه یافت و آنها در دقیقه ۳۱ با شوت تماشایی پای چپ عبدالکریم حسن به طاق دروازه الریان دومین گل را به ثمر رساندند و با برتری ۲ بر صفر به رختکن رفتند.

 

1338593


اکرم عفیف، زننده سومین گل السد بود که روی کار تیمی تماشایی بازیکنان این تیم در دقیقه ۵۹ با ضربه چیپ گلزنی کرد که برتری آنها همچنان ادامه یافت و نماینده آسیایی قطری‌ها توانست در دقیقه ۷۰ روی ارسال بدون نقص ژاوی از روی ضربه آزاد و ضربه سر بونجاح بار دیگر دروازه الریان را باز کند.


جانگ وو یونگ، ستاره کره‌ای السد قطر هم که در این فصل موفق به گلزنی نشده بود، امشب در قطر کلاسیکو این کار را انجام داد و در دقیقه ۷۹ با ضربه فنی بغل پای تماشایی از پشت محوطه جریمه که به کنج دروازه الریان رفت، نخستین گل فصل خود را به ثبت رساند تا به پیروزی ۵ بر صفر در این مسابقه مهم دست پیدا کنند.


السد با پیروزی برابر الریان ۱۳ امتیازی شد و با وجود یک بازی کمتر نسبت به هشت تیم دیگر لیگ ستارگان قطر به صدر جدول صعود کرد تا همچنان روند فوق‌العاده فصل جدیدش را ادامه دهد.


شاگردان اوسوالدو پریرا پنج‌شنبه شب هفته جاری دیدار دیگری در لیگ ستارگان قطر برابر القطر خواهند داشت و پس از آن روز سه‌شنبه، دهم مهرماه در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزبان پرسپولیس هستند.

دیدگاه‌ها