کد خبر : 1555729 | 31 شهریور 1397 ساعت 21:38 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

درویش: این برد را مدیون رشادت دایی هستیم

مدیرعامل سایپا در پایان بازی مقابل نفت مسجدسلیمان به انتقاد از داوری پرداخت.

درویش: این برد را مدیون رشادت دایی هستیم

به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه دستگردی، درویش مدیر سایپا در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره پیروزی تیمش در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: بچه ها نیمه دوم بازی بسیار جوانمردانه ای انجام دادند اما شما صحنه اخراج بازیکن ما را نگاه کنید کجای این کارت داشت چه برسد به کارت قرمز؛ چطور می شود نتیجه را برگردانیم؟ حالا امروز رشادت و از خودگذشتگی بچه هایمان را دیدید، بچه های ما از جان مایه گذاشتند و 10 نفره مسابقه یک ـ صفر باخته را 47، 48 دقیقه بازی کردند. شما اگر گل اول حریف را هم دیده باشید آن گل هم خطا بود، اشتباه به این محرزی نتیجه بازی را تغییر می دهد و روند مسابقه را دچار مشکل می کند.


درویش درباره تاثیر تصمیمات داور روی نتیجه گفت: شما وقتی ببینید یک بازیکنی که اصلا کارت نداشت، داور با سختگیری در شرایطی که ما دو تعویضمان را انجام دادیم دفاع آخر را اخراج می کند، کار برای ما سخت می شود و به نظرم این مهم تنها با رشادت و درایت آقایی حاصل شد. وگرنه کدام تیم با واگذاری نتیجه و ده نفره بازی کردن می توانست بازی باخته را برنده شود، ضمن آنکه ما از گردونه بالای جدول هم خارج می شدیم.


او سپس درباره تقویت تیم برای بازی های آسیایی نیز صحبت کرد و گفت: ما تا بازی های لیگ قهرمانان آسیا خیلی زمان داریم و آقای دایی به دنبال تقویت تیم هستند و تا آن موقع مصدومان ما هم به تیم اضافه خواهند شد. قطعا نتایج بهتری در آسیا خواهیم گرفت.


آخرین سوال خبرنگاران از درویش درباره این بود که آیا از شکایات همیشگی از داور به جایی رسیده یا نه؟ درویش در جواب می گوید: برای سال های گذشته چه جوابی دادند، دفعه پیش شکایت کردیم چه گفتند و گفتند بله حق با شماست. پارسال نیم فصل اول 6 امتیاز را به زعم کارشناسان داوری به نفع ما بود که اگر آن شش امتیاز از ما گرفته نمی شد الان به جای پلی آف مستقیم در جمع تیم های گروه های دیگر قرار می گرفتیم.

دیدگاه‌ها