کد خبر : 1555743 | 31 شهریور 1397 ساعت 21:56 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

تیمی که کارت قرمز دارد، متحدتر می شود

مرزبان: زخم بازی‌های گذشته هنوز در تن ماست

علیرضا مرزبان در نشست خبری پس از بازی گفت: بازی شرافتمندانه همیشه جواب می دهد و من مخالف اتلاف وقت هستم.

مرزبان: زخم بازی‌های گذشته هنوز در تن ماست

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا مرزبان سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پس از بازی با سایپا گفت: من نمی توانم بگویم بی تجربه بودیم، اما وارد جنجالی شدیم که نباید می شدیم. باید کنترل توپ بیشتری می داشتیم، همانطور که نیمه اول کنترل توپ خوبی داشتیم، می توانستیم حملات خوبی ببریم، فضا ها را خوب ببندیم. اما نیمه دوم وارد جنجالی شدیم که بازی ما را بهم ریخت در واقع شروع کردیم به ضد حمله خوردن، اما این چیزهایی بود که نباید اتفاق می افتاد. این بر می گردد به جایی که این تیم چندین بازی است گل نزده، نبرده و این ها آثار روانی خود را دارد. اما خوشحالم 60-70 دقیقه فوتبال خوبی بازی کردیم و کیفیت مان خوب بود. از روی ضربات ایستگاهی نباید گل می خوردیم.

 

وی درخصوص داوری نیز اظهار داشت: من فقط یک بار به داور معترض بودم چون وقتی نیمکت حریف همه جلو هستند، داور باید بهتر مدیریت کند. گاهی پیش می آید در دنیای فوتبال تیمی که کارت قرمز دارد، متحدتر می شود، این در مورد تیم سایپا هم بود، متحد تر شدند و بیشتر دویدند. اما ما در شرایطی گل خوردیم که می توانستیم گل دوم و سوم را بزنیم. این زخم هایی است که از بازی های قبل مانده بود. ما توپ ها و یارها را خوب تنظیم و سازماندهی کرده بودیم، اما آن چیزی که من انتظار داشتم اجرا کنم، این بود که وارد جنجال با داور نشویم. باید با شخصیت بزرگ به فوتبال ادامه بدهیم.

 

مرزبان درخصوص عملکرد شاگردانش هم گفت: طبیعتا راضی بودیم اما باید روی جاهایی کار کنیم.

وی افزود: یه مسئله ای است ما در جاهایی که انتظار داشتیم مالکیت توپ داشته باشیم، داشتیم. می توانستیم به محوطه جریمه نزدیک شویم، ما شانس های خیلی خوبی داشتیم که 2-0 و 3-0 را بزنیم که باید با احساس بیشتر توپ ها را به هدف می رساندیم اما آن طور که شما انتظار دارید از فوروارد هدف، سازماندهی ما اینطور بود. به حریف اصلا شانس ندادیم و اول شانس آن ها گل شد.

 

سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره عدم حضورش در کنفرانس خبری هم خاطرنشان کرد: من اصلا نمی دانستم کنفرانسی هست. در رختکن با بچه ها صحبت می کردم. باید به سرپرست ما اطلاع بدهند. من همیشه می آیم و احترام می گذارم و کسی دنبال من نیامد.

وی درباره اتلاف وقت بازیکنانش هم گفت: من انتظار دارم از بازیکنانم که شرافتمندانه بازی کنند. بازیکنان من هر موقع افتادند مصدوم بودند. من دشمن سرسخت این گونه مصدومیت ها هستم. یک بازیکن وقتی زمین می خورد دو سیگنال می دهد، یکی به تیم داخلی که می گوید ما ضربه خوردیم و یکی به حریف که می گوید ما ضربه زدیم، با این نمی شود زندگی کرد. من مخالف حتی این هستم که وقت کشی کنند. بازی شرافتمندانه همیشه جواب می دهد. استرس وقتی به وجود آمد که با داور و حریف وارد جنجال شدیم.

 

علیرضا مرزبان در پایان خطاب به هواداران نفت مسجد سلیمان نکاتی را بیان کرد: طبیعتا اینطور است که هواداران ما نمی خواهند بازی را ببازیم، اما هواداران ما باید بدانند که ما آمدیم که تیممان را اوت نکنند. ما الان چیزی را از دست ندادیم. ما فقط باید 2 تیم را پشت سر بگذاریم و این هدف را دنبال می کنیم که این تیم را از خطر دور کنیم.

دیدگاه‌ها