کد خبر : 1555770 | 31 شهریور 1397 ساعت 23:55 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی دراماتیک اینتر در خانه سمپدوریا

اینتر در دیداری خارج از خانه با گل دقیقه 90+4 مارسلو بروزویچ، 1-0 سمپدوریا را شکست داد.

پیروزی دراماتیک اینتر در خانه سمپدوریا

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار داور سه گل از دو تیم را بعد از ویدئوچک، مردود اعلام کرد اما در نهایت این شاگردان لوچانو اسپالتی بودند که با گل بروزوویچ در آخرین ثانیه های بازی به پیروزی رسیدند. 

اینتری ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی تا اندازه ای بر بازی تسلط داشتند اما نتوانستند از موقعیت های شان استفاده کنند.

پس از آن نوبت بازیکنان میزبان بود که پیش بکشند و در دقیقه 11، دو موقعیت خوب پیاپی روی دروازه نرآتزوری به وجود آوردند اما حضور به موقع میراندا، مانع از باز شدن دروازه اینتر روی ضربات دفرل و لینتی شد.

در ادامه بازی متعادل شد و هر دو تیم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. در دقیقه 43، ناینگولان با یک ضربه دیدنی دروازه سمپدوریا را باز کرد اما داور بعد از استفاده از VAR، به دلیل قرار داشتن کاندروا در آفساید، این گل را نپذیرفت. در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

 

 

1338671

 

در نیمه دوم هم اینتر شروع بهتری داشت و در دقیقه 50 می توانست به گل برسد اما ضربه کاندروا به تیر دروازه میزبان برخورد کرد. برتری اینتری ها ادامه داشت و در دقیقه 56، ایکاردی می توانست روی ارسال کاندروا دروازه را باز کند اما ضربه او در چهارچوب دروازه سمپدوریا نبود.

در ادامه باز هم اینتر بود که توپ و میدان را در اختیار داشت اما در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشت. سرانجام در دقیقه 87، آساموا توانست دروازه میزبان را باز کند اما باز هم VAR رای به مردود شدن این گل داد.

سه دقیقه بعد نوبت تیم میزبان بود که به گل برسد اما بعد از اینکه صحنه توسط VAR چک شد، این گل نیز پذیرفته نشد.

در حالی که به نظر می رسید بازی با تساوی بدون گل به پایان خواهد رسید، اینتر در چهارمین دقیقه از وقت های تلف شده به گل رسید. روی یک ارسال از ایوان پریشیچ بود که دفع ناقص مدافعان سمپدوریا باعث شد تا توپ به بروزوویچ برسد و او هم با یک ضربه تماشایی، دروازه را باز کرد و اینتر با همین یک گل به پیروزی رسید.  

دیدگاه‌ها