کد خبر : 1555773 | 01 مهر 1397 ساعت 00:10 | 27.7K بازدید | 0 دیدگاه

کاتالونیایی های سرسخت، حتی اگر بارسلونا نباشند

رئال مادرید 1-0 اسپانیول: رئال تنظیم به وقت آسنسیو

رئال مادرید در دیداری خانگی موفق شد با تک گل مارکو آسنسیو، 1-0 اسپانیول را شکست بدهد.

رئال مادرید 1-0 اسپانیول: رئال تنظیم به وقت آسنسیو

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که خولن لوپتگی به چند بازیکن اصلی اش استراحت داده بود، رئال مادرید با نتیجه 1-0 اسپانیول را از پیش رو برداشت.

 

1338691

گرت بیل که در چند دیدار اخیر نمایش های درخشانی داشت، در دیدار امشب در ترکیب رئال قرار نگرفت. 

 

دو تیم بازی را متعادل شروع کردند اما رئالی ها خیلی زود ابتکار عمل را در دست گرفتند و ایسکو می توانست در دقیقه 5 گل اول بازی را به ثمر برساند اما ضربه او از بالای دروازه اسپانیول به بیرون رفت.

برتری رئالی ها ادامه داشت اما دفاع فشرده بازیکنان اسپانیول، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد. در مقابل این اسپانیول بود که می توانست در دقیقه 14، روی یک ضدحمله به گل برسد اما ضربه پیاتی، از کنار کورتوا به بیرون رفت.

برتری رئالی ها ادامه داشت و روی نفوذهای ادوریوسولا از سمت راست و حرکت آسنسیو از سمت چپ، این تیم صاحب موقعیت های نصفه و نیمه ای شد اما نتوانست به گل برسد.

 

1338690

اودریوسولا در دیدار امشب جانشین دنی کارواخال در سمت راست خط دفاعی رئال شد

 

در دقیقه 34، روی یک ضربه کرنر، چیزی نمانده بود که رئال بالاخره به گل برسد ولی ضربه سر کاسمیرو، از بالای دروازه به بیرون رفت. دو دقیقه بعد نوبت اسپانیول بود که روی یک ضدحمله، روی دروازه رئال خطرساز شود ولی این بار واکنش عالی کورتوا، دروازه رئال را نجات داد.

 

1338679

تیبو کورتوا که در دیدار امشب به کیلور ناواس ترجیح داده شد، روی یکی دو موقعیت، دروازه رئال مادرید را نجات داد

 

تلاش رئالی ها برای رسیدن به گل سرانجام در دقیقه 41 به ثمر نشست و این تیم دروازه اسپانیول را باز کرد. روی یک پاس از مودریچ، توپ با دخالت مدافع اسپانیول به آسنسیو رسید و او هم با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

 

1338677

آسنسیو بار دیگر با یک ضربه پای چپ دقیق و تماشایی برای رئال مادرید گلزنی کرد. 

 

1338678

دیگو لوپز که چند فصل پیش دروازه بان اول رئال بود، در بازگشت به برنابئو نتوانست دروازه اش را بسته نگه دارد.

 

در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این رئالی ها بودند که به حملات شان ادامه دادند و حتی می توانستند توسط ناچو به گل برسد اما این اتفاق رخ نداد و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.  

رئال نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد و می توانست خیلی زود به گل دوم برسد اما این بار ضربه آسنسیو از کنار دروازه به بیرون رفت.

برتری رئال ادامه داشت و در مقابل اسپانیول با دو تعویض، تلاش کرد تا روند بازی را تغییر بدهد. در دقیقه 59، بار دیگر این تیم صاحب یک موقعیت شد اما ارسال خطرناک روی دروازه رئال را مدافعان این تیم دفع کردند.

 

1338693

هرچند رئال در دیدار امشب پیروز شد اما لوپتگی هم به قضاوت متئو لاهوز اعتراض داشت

 

در دقیقه 65، دروازه رئال تا آستانه باز شدن پیش رفت اما ایگلسیاس که روی اشتباه راموس صاحب موقعیت شده بود، ضربه اش را به تیر کوبید. چند دقیقه بعد نوبت خود راموس بود که تا آستانه زدن گل دوم پیش برود اما نتوانست از اشتباه دیگو لوپز استفاده کند و این موقعیت هم از دست رفت.

در دقایق پایانی رئالی ها یکی دو موقعیت خوب دیگر داشتند اما راموس و آسنسیو آنها را هم از دست دادند و در نهایت بازی با برتری 1-0 رئال به پایان رسید.

رئال با این پیروزی 13 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر از بارسا و یک امتیاز بیشتر، در صدر جدول قرار گرفت و اگر بارسا فردا مقابل خیرونا به پیروزی نرسد، آنها می توانند این جایگاه را حفظ کنند.

 

ترکیب اصلی دو تیم:

 

1338687

 

رئال مادرید: کورتوا- راموس- واران- ناچو- اودریوزولا- کاسمیرو- مودریچ- سبایوس- ایسکو- آسنسیو- بنزما

 

اسپانیول: دیگو لوپز- نالدو- ایگلسیاس- داردر- دیدیچ- لوپز- پرز- پیاتی- روکا- هرموسو- گرانرو

دیدگاه‌ها