کد خبر : 1555799 | 01 مهر 1397 ساعت 08:57 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

تیم بسکتبال دانشگاه تهران قهرمان شد

تیم بسکتبال دانشگاه تهران با برتری مقابل دانشگاه بین المللی sias چین به عنوان قهرمانی دومین دوره رقابتهای بین دانشگاهی آسیا و اقیانوسیه دست یافت.

تیم بسکتبال دانشگاه تهران  قهرمان شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، تیم بسکتبال دانشگاه تهران که در دومین دوره مسابقات بسکتبال بین دانشگاههای آسیا و اقیانوسیه اتحادیه (AUAP) در ژنگزو چین شرکت کرده بود، در دیدار نهایی این مسابقات با برتری مقابل دانشگاه بین المللی  sias به عنوان قهرمانی رسید. تیم بسکتبال کشورمان در این دیدار با نتیجه ۶۱ بر ۵۹ برابر تیم دانشگاه بین المللی sias به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

 

در دیدار رده بندی تیم دانشگاه zhengzhou موفق شد با نتیجه ۷۸ بر ۷۳ دانشگاه Henan را شکست دهد و به عنوان سومی این رقابتها دست یافت.

 

همچنین در پایان این رقابتها اصغر کاردوست به عنوان بهترین بازیکن این دوره از رقابتها انتخاب شد.

 

تیم بسکتبال دانشگاه تهران با ترکیب امیر اسماعیلی طاهری، علیرضا هنردوست، رضا صباغ، حنیف محمدی، احسان صمدی، میلاد سبزی، سیدمحمدجواد زارع، امیرحسین آذری، محسن حقانی ، محمد سیستانی، مجید رحیمیان و اصغر کاردوست و به مربیگری مهدی معصومی و سرپرستی علی حبیب الهی در این رقابتها شرکت کرده بود.

 

دومین دوره مسابقات بسکتبال بین دانشگاههای آسیا و اقیانوسیه اتحادیه  (AUAP) از 27 شهریور ماه با حضور ده تیم در شهر ژنگزو چین برگزار شد.

 

دیدگاه‌ها