کد خبر : 1555829 | 01 مهر 1397 ساعت 10:36 | 9.3K بازدید | 2 دیدگاه

پاسخ مدیر رسانه ای نفت به مدیر رسانه ای پیکان

ریشه یابی آشوب سکوها؛ تقصیر داور بود؟

بازی صنعت نفت برابر پیکان هنوز به پایان نرسیده و حواشی مربوط به جنجال ها و اتفاقات این بازی هنوز ادامه دارد.

ریشه یابی آشوب سکوها؛ تقصیر داور بود؟

به گزارش" ورزش سه" روزگذشته بهنام مددی مدیررسانه ای پیکان متنی را درباره حوادث واتفاقات بازی آبادان منتشر کرد. امروز اما امین جوکار مدیررسانه ای تیم صنعت نفت در پاسخ به صحبت های مدیررسانه ای  گفت:« آقای مددی بزرگ نمایی کردند و داور قهرمان این مسابقه نبوده بلکه این هواداران دلشکسته صنعت نفت هستند که قهرمانان اصلی این بازی بودند.»

مدیر رسانه ای صنعت نفت آبادان با ابراز تاسف برای اتفاقی که برای داور بازی رخ داده  گفت: «مدیررسانه ای پیکان فضا را طوری ترسیم کردند که انگار گویا کمک داور حماسه خلق کرده و بازی در یک فضای جنگی برگزار شده است و کمک داور را قهرمانان این حماسه نامیدند. پیش از هرچیزی باید بگویم که ما بابت اتفاقی که برای کمک داور بازی رخ داد متاسف هستیم اما هیچ یک از بازیکنان پیکان آسیب ندیدند.»


او افزود: «یک طرف این اتفاق دل هواداران صنعت نفت آبادان است دیگر؛ مگر این هوادار انسان نیست و آستانه تحمل ندارد؟ وقتی 3 پنالتی به راحتی آب خوردن برای صنعت گرفته نمی شود آن وقت مدیررسانه ای پیکان می گوید کمک داور بازی قهرمان این دیدار است؛ باید به هوادار صنعت نفت به خاطر این فرافکنی حق داد.»


او در ادامه گفت: «من می خواهم بدانم وقتی این همه تماشاگر آن هم با کلی عشق و علاقه در گرمای 50 درجه آبادان به ورزشگاه می آیند و چنین ناعدالتی را می بینند می توانند تحمل کنند؟ قطعا اگر این اتفاق برای هر تیم دیگری در هر شهری رخ می داد تماشاگران نمی توانستند آن را تحمل کنند و اعتراض می کردند ولی همه اکنون به مردم آبادان و تماشاگرانش خرده می گیرند که چرا اینطور رفتار کردند و همه انگشت اتهامشان را به سمت مردم جنوب و خشونتشان در ورزشگاه می گیرند. ما به هیچ وجه سنگ پرانی در ورزشگاه های کشور را توجیه نمی کنیم اما اینکه بخواهند داور و کمک داور را هم قهرمان توصیف کنند هم درست نیست.»


مدیررسانه ای صنعت تصریح کرد: «در دقیقه 24 باید بازیکن پیکان که روی فردین عابدینی خطا کرد اخراج می شد اما داورآن خطا را به نفع ما نگرفت، مشخصا هوادار وقتی این ناعدالتی را می بیند از ناراحتی چنین می کند. بله ما هم با التهاب روی سکوها و سنگ پرانی مخالف هستیم اما یک مقداربه هوادارانی که به ورزشگاه می آیند و در گرمای 50 درجه تیمشان را تشویق می کنند هم حق بدهید. »


جوکار اضافه کرد: «جای دیگر عنوان شده که پیکان 2 ساعت در رختکن حبس شده؛ سوال اینجاست چطور وقتی 9:10 چنین اتفاقی رخ می دهد و پیکان 10:40 پرواز می کند این تیم 2 ساعت حبس شده اند؟ اگر آنها 2 ساعت در رختکن ماندند چطور یک ساعت و نیم بعد هواپیمایشان پرواز کرده؟ مگر آنکه روح پیکانی ها پریده باشد. »


او در پایان می گوید: «کسی کاری به پیکانی ها نداشته و اعتراض به داوری بوده و گفتم که ما بابت اتفاقی که برای کمک داور افتاد هم متاسف و متاثر شدیم. آیا فقط این اتفاقات در ورزشگاه آبادان رخ می دهد و دیگر تیم ها چنین نمی کنند. باید این موضوع آسیب شناسی و بررسی شود اما بی جهت اینچنین رویدادهایی را تنها برای آبادان بزرگ نمایی نکنید. این اتفاق در حالی رخ داده که 3 پنالتی برای تیم گرفته نشده است. تاکید می کنیم متاسفیم برای کمک داور چنین اتفاقی افتاده اما به هیچ عنوان او را قهرمان نمی دانیم، در واقع قهرمان این مسابقه هواداران دلشکسته ای هستند که ناعدالتی دیده اند و 3 پنالتی برای تیمشان گرفته نشده است. خواهشا فرافکنی نکنیم و از این موضوع فرار نکنیم، ببینید این مشکل از کجا شکل گرفته است و دامنه این موضوع را پیدا کنید بعد چنین صحبت هایی را درباره صنعت نفت و هوادارش مطرح کنید.»

دیدگاه‌ها