کد خبر : 1555840 | 01 مهر 1397 ساعت 12:04 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

خودم باید سر سیاه جامگان را ببرم

عباسی: حرف های خداداد اسپانسرها را فراری داد

مالک تیم سیاه جامگان از وضعیت اخیر این تیم اظهار بی اطلاعی می کند و در این باره می گوید از ابتدای فصل گفتم توان هزینه کردن ندارم و ترجیح می دهم تا تیم را منحل کنم.

عباسی: حرف های خداداد اسپانسرها را فراری داد

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا عباسی می گوید از ابتدای لیگ هیچ خبری از سیاه جامگان ندارد. مالک باشگاه سیاه جامگان مشهد درباره عدم صدور کارت بازی توسط سازمان لیگ و در نتیجه از دست رفتن دیدار برابر ملوان گفت: اصلا قرار نبود که تیم راهی انزلی شود. پیش از این سازمان لیگ نیز اولتیماتوم داده بود که در صورتی که بدهی کمیته انضباطی پرداخت نشود تیم حق ندارد به میدان برود. به همین دلیل رفتن به انزلی فایده ای نداشت چرا که بدهی کمیته انضباطی پرداخت نشده است.


او درباره شرایط به هم ریخته مشهدی ها گفت: راستش را بخواهید من از همه چیز بی اطلاع هستم. در روزهای اخیر به دلیل ضایعه دردناک از دست دادن خواهرم عزادار هستم و از شرایط تیم اطلاعی ندارم. به غیر از این موضوع من در ابتدای فصل نیز گفتم که می خواهم تیم را منحل کنم اما برخی از دوستان آمدند که این کار را نکنم و آنها می توانند اسپانسر بیاورند و از این صحبت ها. به همین دلیل کاملا رک به همه دوستان گفتم که توان هزینه کردن برای این تیم را ندارم.


مالک سیاه جامگان در ادامه گفت: پس از این اتفاق دوستان برای باشگاه سعی کردند اسپانسر بیاورند اما اتفاقی خاصی نیفتاد من هم در مراسم عزاداری و مجلس ختم بودم و نمی توانستم به این مسئله رسیدگی کنم.


او در ادامه گفت: بحث من از ابتدای فصل این بود که ما باید ایستاده بمیریم. این که تیم نتواند در بازی های خود حضور پیدا کند در شان ما نیست. ما در هفت سال اخیر زمانی بود که پول نداشته باشیم اما هر طور که بود خودمان را جمع و جور می کردیم. من در ابتدای فصل گفتم با جمع بندی شرایط تیم را منحل کنیم اما دوستان گفتند همه کارها را انجام می دهند و به همین دلیل تیم را تحویل گرفتند که البته اوضاع هم بدتر شد. آنها به من گفتند به کمک هواداران و مسئولان شرایط را بهبود می بخشند اما این اتفاق نیفتاد. حتی آقای زوهانی را هم این دوستان آوردند من نه کسی را آوردم و نه کسی را از تیم جدا کردم.


عباسی درباره حرف های خداداد عزیزی و شایعه شکایت از وی گفت: نخیر بحث شکایت که نیست اما واقعا متاسفم از این که خداداد این حرف ها را بیان کرد. متاسفانه حرف های عجیبی که خداداد به زبان آورد باعث شد تا کسانی که برای اسپانسری تیم پیش آمده بودند ناراحت شوند و به قولی فرار کنند. من از خداداد تعجب می کنم که وقتی در جریان همه مشکلات تیم است چرا اینگونه صحبت کرد. صحبت هایی که فقط فضا را متشنج کرد.


او دراین باره ادامه داد: ما 198 هزار دلار به علاوه هفتاد میلیون تومان به کمیته انضباطی بدهی داریم. اکنون که قیمت دلار بالا رفته طبیعتا آن بدهی ما هم بیشتر به چشم می آید این درست است که شما بیایید بگویید که نمی دانم این تیم چند میلیارد بدهی دارد؟ آن موقع که ما بدهکار بودیم دلار سه هزار تومان بود نه پانزده هزار تومان. متاسفم صحبت های خداداد هیچ سودی نداشت مگر آنکه جو را به هم زد و اوضاع تیم را بدتر کرد.


مالک مشهدی ها درباره صحبت های خداداد ادامه داد: خداداد گفت ما از محسن آقایی پول گرفتیم واقعا می خواهم بدانم چه کسی این حرف بی اساس را تایید می کند. می توانید بروید و از کمیته تعیین وضعیت بپرسید. من به گوشی خداداد امروز زنگ زدم اما او جواب نداد. من آنقدر مردانگی داشتم که نگذارم تیم از استان بیرون برود. حتی همین امسال خریداری آمده بود و علاوه بر یک و نیم میلیارد بدهی حاضر بود سه میلیارد هم برای خرید تیم بدهد اما وقتی فهمیدم می خواهند تیم را از استان خارج کنند اجازه ندادم فروش برود.


عباسی در پایان گفت: بعد از هفت سال هزینه بالاخره کم آوردم. من از همان اول هم گفتم که تیم برای مردم مشهد است و به همین دلیل همه تلاش خود را کردم تا بتوانم شرمنده مردم مشهد نشوم. اما توانم در نهایت همین است و بعد از هفت سال بالاخره توان مالی و بدنی من تمام شد و بیشتر از این دوام نمی آورم. حالا هم می دانم خودم باید آستین را بالا بزنم و سر تیم را ببرم. این تیم همیشه سرپا بوده و نمی خواهم آن را بدتر از این ببینم.

دیدگاه‌ها