کد خبر : 1555851 | 01 مهر 1397 ساعت 11:13 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: با 30 درصد از توان‌مان به جایی نمی‌رسیم

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد پس از تساوی 1-1 تیمش مقابل ولورهمپتون مدعی شد که شاگردانش با 30 درصد توانشان در زمین ظاهر شدند.

مورینیو: با 30 درصد از توان‌مان به جایی نمی‌رسیم

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد از 3 بازی خانگی خود در این فصل تنها 1 پیروزی به دست آورده و در حال حاضر 8 امتیاز با لیورپول صدرنشین فاصله دارد. مورینیو که به هیچ وجه از عملکرد بازیکنانش راضی نیست، معتقد است که آنها با 30 درصد توان خود در زمین ظاهر شدند.

 

 

1338776

 

 

او گفت:" به نظرم نمایش خوبی نداشتیم، نتیجه خوبی نگرفتیم و نتیجه عادلانه بود. به نظرم گرگ‌ها خوب بازی کردند و شایسته بودند. آنها طوری بازی کردند که من خیلی دوست دارم، انگار که در فینال جام جهانی هستند. این رویکردی است که من دوست دارم تیمم در هر بازی داشته باشد. ما این رویکرد را نداشتیم ولی آنها داشتند. همین باعث تفاوت دو تیم شد. آنها از ابتدای بازی در جریان بودند.  آنها با تمامی تمرکز و انگیزه در بازی ظاهر شدند و ما اینطور نبودیم. شروع خوبی نداشتیم، با قدرت چندان بالایی در دو نیمه ظاهر نشدیم و وقتی در بازی ها به پیروزی نمی‌رسید، کارتان سخت می‌شود."

 

مورینیو درباره اینکه بازیکنانش باید یاد می‌گرفتند وقتی با تیم ضعیف تر روبرو می‌شوند، حداکثر توانشان را به کار بگیرند گفت:" بی خیال! این چیزیست که وقتی بچه هستید، در آکادمی ها یاد می‌گیرید، لازم نیست چنین چیزی را در بالاترین سطح آموزش دهیم.  این ابتدایی ترین قانون فوتبال است، باید با تمام پتانسیلتان بازی کنید . اگر شما مقابل تیمی که از شما ضعیف تر است به میدان بروید و از 30 درصد توان تان استفاده کنید، با چنین رویکردی در لیگ برتر به موفقیت نخواهید رسید."

دیدگاه‌ها