کد خبر : 1555874 | 01 مهر 1397 ساعت 12:20 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی آرسنال - اورتون

دو تیم آرسنال و اورتون، امروز در ورزشگاه امیریتس شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی آرسنال - اورتون

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال پس از شروع ضعیف در لیگ، رفته رفته روند خوبی را در پیش گرفت و توانست شرایطش را بهبود ببخشد. شاگردان اونای امری پس از دو شکست در بازی‌های ابتدایی، 3 پیروزی پیاپی کسب کردند و در حال حاضر با 9 امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفته اند. آنها به دنبال این هستند که اختلاف خود با صدر جدول را کاهش داده و به این روند پیروزی ها ادامه دهند. آرسنال تیم خوبی را برای این فصل دور هم جمع کرده و می‌تواند برای رقبا بسیار خطرناک باشد، هر چند که هنوز به اوج پتانسیل خود نرسیده است.

 

1336502

 

 

در آن سو اورتون نیز با 6 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفته است. تافی ها تنها 1 برد تا به اینجا به دست آورده اند و با 3 تساوی و 1 شکست، این مقدار امتیاز جمع آوری کرده اند. آبی ها نمایش های پرفراز و نشیبی داشته اند ولی متکی به ریچارلیسون، مهاجم برزیلی خود شده اند که 3 گل تا به اینجا فصل به ثمر رسانده است. حال باید دید در بازی امروز چه نمایشی از این ستاره برزیلی مشاهده خواهیم کرد.

 

یری مینا، جیمز مک کارتی، مایکل کین، فیل جاگیلکا، سیموس کولمن، آندره گومس و بنی بانینجیم به علت مصدومیت قادر به همراهی اورتون نخواهند بود. در آن سو، کولاسیناچس، لورن کوشیلنی، متیلند نیلز، ینکینسون و ماوروپانوس به علت مصدومیت نمی‌توانند تیمشان را همراهی کنند و حضور رمزی، توریرا و مخیتاریان هنوز مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1338798

دیدگاه‌ها