کد خبر : 1555954 | 01 مهر 1397 ساعت 17:04 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

بارسای والورده در آستانه یک رکوردشکنی جدید

بارسلونا فصل را با بردهای متوالی آغاز کرده و امشب در نوکمپ میزبان خیرونا در دربی کاتالونیاست.

بارسای والورده در آستانه یک رکوردشکنی جدید

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، بارسا امشب نه تنها فرصت دارد تا با برتری بر خیرونا بار دیگر به صدر لالیگا بازگردد که می تواند از یک رکورد 58 ساله نیز گذر کند.

بارسلونای والورده فصل گذشته توانست بر رکورد بی شکستی های متوالی سوسیداد(38 بازی) فائق آید و رکورد 43 بازی متوالی بدون شکست در لالیگا راثبت کند و حال این فرصت را دارد تا به رکورد بهترین شروع تاریخ خود نیز دست یابد.

 

 

1337516

 

 

آخرین بار بارسلونا سال 1960 با هدایت بروچیچ و داشتن ستاره هایی چون اواریستو، کوبالا و سوارز توانسته بود شش بازی متوالی در شروع فصل را با برد پشت سر بگذارد.

بارسلونای والورده فصل را با برتری بر سویا در سوپرکاپ اسپانیا شروع کرد و سپس هر 4 بازی ابتدایی خود در لالیگا را نیز با برد پشت سر گذاشت. بلوگرانا چند روز پیش در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان نیز 4-0 برابر آیندهوون به پیروزی دست یافت و امشب در صورت برتری بر خیرونا به رکورد هفت برد متوالی در شروع فصل دست می یابد که بهترین رکورد باشگاه تا به امروز خواهد بود.

سال 1960 بارسا پس از شش برد متوالی در زمین اتلتیکو 2-0 باخت و در نیم فصل نیز مربی این تیم به دلیل کسب نتایج بد اخراج شد.

دیدگاه‌ها