کد خبر : 1555966 | 01 مهر 1397 ساعت 17:39 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

مسجد سلیمان خوب بود ولی کم تجربه !

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان روز گذشته با ارائه یک بازی قابل احترام در زمین سایپا مغلوب این تیم شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان 5 دیدار ابتدایی فصل را با عبدالله ویسی بدون پیروزی و با کسب 3 تساوی و دو شکست پشت سر گذاشت تا با استعفای ویسی، مرزبان برای خروج این تیم از بحران وارد عمل شود.


دیدار این تیم با استقلال تهران به دلیل حضور بازیکنان این تیم در اردوی تیم ملی به تعویق افتاد تا بازی در ورزشگاه پاس قوامین پاگشای شاگردان مرزبان با تیم جدیدش باشد.


نیمه اول این مسابقه با برتری یک گله مسجد سلیمان خاتمه یافت تا موسی کولیبالی بازیکنی باشد که به 487 دقیقه گل نزدن آنها در لیگ هجدهم خاتمه دهد و در طول 45 دقیقه هم نفت مسجد سلیمان تسلط بیشتری بر اوضاع داشت.


در نیمه دوم اما با تغییر استراتژی علی دایی که روی به توپ های هوایی آورد، بازیکنان نفت مسجد سلیمان غافلگیر شدند و نارانجی پوشان علیرغم اینکه 10 نفره شده بودند، توانستند 2 گل بزنند و به بازی برگردند.


در ابتدای نیمه دوم این مسابقه درگیری هایی ایجاد شد که به گفته مرزبان تمرکز بازیکنانش را از بین برد ولی حالا هم مرزبان و هم بازیکنان نفت مسجد سلیمان به خوبی می دانند که برای ماندگاری در لیگ برتر نباید فرصت های اینچنینی که می توانست سه امتیاز را برای آنها به همراه بیاورد، از دست بدهند.

دیدگاه‌ها