کد خبر : 1555980 | 01 مهر 1397 ساعت 18:19 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

یعقوب کریمی فیکس شد

ترکیب سپیدرود برابر پرسپولیس مشخص شد

علی کریمی یازده مرد خود برای بازی با پرسپولیس تهران را اعلام کرد و یعقوب کریمی اولین دیدار فیکس خود را برای سپیدرود انجام می‌دهد.

ترکیب سپیدرود برابر پرسپولیس مشخص شد

به گزارش “ورزش سه” علی کریمی برای بازی با پرسپولیس تهران ترکیب خود را مشخص کرد. این در حالی است که سپیدرودی‌ها با یک تغییر نسبت به دربی گیلان رو در روی سرخپوشان تهرانی قرار خواهند گرفت و به این ترتیت یعقوب کریمی اولین بازی فیکس خود را برابر پرسپولیس انجام خواهد داد.


ترکیب سپیدرود به شرح زیر است:


به مانند دربی گیلان کوروش ملکی به عنوان دروازه‌بان نخست سپیدرود به میدان خواهد رفت. این بازیکن در دیدار برابر ملوان بسیار خوب ظاهر شد و چند موقعیت عالی از بازیکنان انزلی‌چی دریافت کرد.


اما یک خط جلوتر و در قلب دفاع  با توجه به نمایش خوب میلاد شیخ سلیمانی و میثم تهیدست باز هم زوج خط دفاعی سپیدرود را این دو تشکیل می‌دهند. میلاد قربان‌زاده به عنوان دفاع راست و امین جوادی مقدم جوان هم به عنوان مدافع چپ فعالیت خواهند کرد.


اما در خط هافبک علیرضا عزت کرامت و محمدرضا مهدوی به عنوان دو هافبک دفاعی سپیدرود کمربند میانی این تیم را در اختیار خواهند گرفت. اما بیشترین تغییر نسبت به مسابقات اول فصل مربوط به چهار مهره تهاجمی سپیدرود است. حسین ابراهیمی با تغییر پست به عنوان هافبک تهاجمی پشت مهاجم مرکزی آن‌ها بازی می‌کند. مهرداد بایرامی به عنوان وینگر راست و یعقوب کریمی هم به عنوان وینگر چپ مقابل پرسپولیس به میدان می‌روند تا هافبک سابق استقلال تهران اولین بازی فیکس خود در لیگ هجدهم را برابر پرسپولیس انجام دهد.


به مانند دربی ال گیلانو هم محمد غلامی به عنوان مهاجم نوک در ترکیب سپیدرود قرار می‌گیرد. در این میان یک احتمال وجود دارد؛ محمد غلامی جای خود را با بایرامی تغییر دهد تا وضعیت مالکیت توپ به نفع سپیدرودی‌ها تغییر یابد.


ترکیب  سپیدرود رشت:


کوروش ملکی، میلاد قربان‌زاده، میثم تهیدست، میلاد شیخ سلیمانی، امین جوادی مقدم، محمدرضا مهدوی، علیرضا عزت کرامت، حسین ابراهیمی، یعقوب کریمی، مهرداد بایرامی و محمد غلامی


این دیدار از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها