کد خبر : 1556027 | 01 مهر 1397 ساعت 21:26 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

میلان 2 - 2 آتالانتا؛ کابوس روسونری در دقیقه 91

میلان در دیداری دشوار 2-2 برابر آتالانتا متوقف شد.

میلان 2 - 2 آتالانتا؛ کابوس روسونری در دقیقه 91

به گزارش "ورزش سه"، روسونری که در همان دقیقه 2 توسط ایگواین به گل رسیده بود، در اوایل نیمه دوم دروازه خود را باز شده دید اما در نهایت با گل بوناونتورا در آستانه پیروزی بود که ریگونی در دقیقه 91 کار را به تساوی کشاند.

 

میلان در خانه بازی را هجومی آغاز کرد و تنها 2 دقیقه برای زدن گل اول زمان نیاز داشت. روی ارسال سوسو، ایگواین موفق شد با یک ضربه والی تماشایی گل اول روسونری را وارد دروازه آتالانتا کند.

 

1338975

 

1338973

 

در دقیقه 15 میلان بخت مناسبی برای 2 برابر کردن اختلاف داشت اما ضربه محکم ایگواین از گوشه محوطه جریمه با عکس العمل پالومینو همراه بود.

 

در ادامه این آتالانتا بود که پیش کشید و حتی در دقیقه 32 می توانست به گل تساوی هم دست پیدا کند اما ضربه سر پالیسیچ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 40 میلان صاحب بهترین فرصت برای زدن گل دوم شد اما ضربه سر بوناونتورا با بدشانسی این تیم به دیرک دروازه برخورد کرد و در ریباند نیز ضربه کسیه با اختلاف به بیرون رفت تا نیمه اول با برتری 0-1 میلان به اتمام برسد.

 

آتالانتا بازی را در نیمه دوم هجومی آغاز کرد و در دقیقه 50 زاپاتا در موقعیتی تک به تک می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما دوناروما عکس العمل زیبایی نشان داد.

 

اما 4 دقیقه بعد آتالانتا به گل رسید. ارسال عرضی زاپاتا از سمت راست با ضربه تمام کننده الخاندرو گومز همراه بود تا میلان گل تساوی را دریافت کند.

 

1338989

 

میلان خیلی زود آرایشی هجومی به خود گرفت و در دقیقه 62 و روی ارسال زمینی سوسو، این بار بوناونتورا با یک ضربه دقیق گل دوم روسونری را به ثمر رساند.

 

در دقیقه 70 چالهان اوغلو روی پاس سوسو فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت. در دقیقه 82 آتالانتا تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت اما دی رون در نهایت برابر دوناروما ناکام ماند. در دقیقه 90 آتالانتا فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشت اما ضربه دی رون توسط رودریگز از روی خط برگردانده شد.

 

اما ریگونی در دقیقه 91 با یک ضربه ریباند گل تساوی را به ثمر رسانده و بازی با نتیجه 2-2 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها