کد خبر : 1556035 | 01 مهر 1397 ساعت 21:15 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

سال‌ها پس از غروب ابومسلم؛

مشهدی‌ها، پرشورهای جدید فوتبال ایران

هواداران فوتبال مشهد آرام آرام خود را به عنوان پرشورهای جدید فوتبال ایران معرفی می کنند. آنها اکنون انگیزه کافی برای حضور هفتگی در ورزشگاه امام رضا را دارند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم یک دست، بازیکنان بی ادعا، کادرفنی کارآمد، ورزشگاه زیبا، نتایج خوب و صدرنشینی در حضور بزرگان فوتبال ایران باعث شده است تا هواداران مشهدی هر هفته برای آغاز دیدار تیم شان لحظه شماری کنند.


پس از غروب تیم ابومسلم مشهد، سال ها بود که شرایط اینچنینی را در فوتبال مشهد شاهد نبودیم. اگر از روز باشکوه لیگ برتری ماندن سیاه جامگان فاکتور بگیریم اتفاقاتی که این روزها در ورزشگاه امام رضا  می بینیم را پیش از این ندیده بودیم. هواداران پدیده (بهتر است بگوییم فوتبال مشهد) به هر تعدادی که بتوانند خود را به سکوهای ورزشگاه زیبای امام رضا می رسانند و نود دقیقه به تشویق تیم خود می پردازند.


در حالی که سال ها عادت کرده بودیم بازی تیم های مشهدی را در ورزشگاه و سکوهای خالی ثامن ببینیم و اصولا اتفاق ویژه ای را در آن شاهد نباشیم از ابتدای لیگ هجدهم می بینیم که حضور بازیکنان در میدان، ضربات دیدنی، گل های به ثمر رسیده و کلا هر واکنشی که توسط بازیکنان خودی و غیرخودی در ورزشگاه امام رضا به وقوع می پیوندد با ری اکشن هواداران حاضر در میدان مواجه می شود و اشتیاق همه فوتبالی ها را تا آخرین حد بالا می برد. اتفاقی که سال ها در انتظار افتادن آن در فوتبال مشهد(آن هم با حضور دو تیم لیگ برتری) بودیم اما هر بار این اتفاق نیفتاد تا قرعه به نام یحیی گل محمدی و تیم بی ادعایش بیفتد و آنها بتوانند مدت ها پس از شکوه ابومسلم، باز هم مورد حمایت حداکثری مشهدی های فوتبالدوست قرار بگیرند.

 

1338991

 

1338990

دیدگاه‌ها