کد خبر : 1556156 | 02 مهر 1397 ساعت 11:20 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

امسال اول دوم یا سوم می شویم

مگنو باتیستا: نه قلیان، نه سیگار؛ فقط فوتبال

یکی از بهترین بازیکنان این فصل لیگ برتر تا این هفته ، یک برزیلی است که روز گذشته تولد سی و سالگی اش را جشن گرفت.

مگنو باتیستا: نه قلیان، نه سیگار؛ فقط فوتبال

به گزارش" ورزش سه" نام او مگنو باتیستا داسیلوا است. هافبک دفاعی و برزیلی پیکان که در این فصل از رقابت های لیگ برتر یکی از بهترین ها بوده است. او در خط هافبک پیکان و در بازی های دشواری که این تیم انجام داده نقشی کلیدی و مهم را برعهده دارد و توانسته به خوبی از عهده وظایفش بربیاید.


مگنو در این فصل جانشین محمدصادق بارانی کاپیتان پیکان شد اما از همان هفته اول در ترکیب اصلی به میدان رفت و خیلی زود در ترکیب پیکان جا افتاد. او در سال 2011 و در حالی که 25 سال داشت به فوتبال ایران آمد و اولین بار لباس تیم داماش را پوشید. او اما بعد از یک فصل بازی در این تیم به تیم نفت تهران پیوست اما در پایان این سال به برزیل برگشت. اما انگار آب و هوای ایران بدجوری مگنو را پابند کرده بود چرا که او خیلی زود به ایران بازگشت و در لیگ چهاردهم به تیم گسترش فولاد تبریز پیوست و در این سال توانست به عنوان یک هافبک 5 گل و 1 پاس گل را در 25 بازی به نام خودش ثبت کند. او سه فصل در گسترش فولاد بود و در این تیم 85 بازی انجام داد.


او فصل گذشته با فراز کمالوند به صنعت نفت آبادان رفت و یکی از بهترین فصل هایش را در این تیم داشت و در 28 بازی در پست هافبک دفاعی 3 گل زد و یک پاس گل هم داد. روز جمعه مگنوباتیستا اما با تیم پیکان باردیگر به ورزشگاه تختی آبادان رفت و در یک بازی جنجالی و پرحاشیه همراه تیمش به برتری رسید.

 

1324093


مگنو در این سال ها فارسی را هم یادگرفته و با لهجه فوق العاده شیرینی صحبت می کند. او درباره میزان آمادگی اش برای این فصل گفت:« مرسی ..تشکر ...آره امسال خیلی خوب هستم.»


او در ادامه درباره بازگشتش به تختی آبادان گفت:« آره رفتم آبادان، مردم اول خیلی خوشحال شدند من را در زمین دیدند اما آخر بازی که صنعت نفت باخت ناراحت و عصبانی شدند.»


هافبک دفاعی پیکان درباره شرایط این فصل و میزان آمادگی اش گفت:« آره انگیزه خیلی بالایی دارم و به خاطر تیم جدید بیشتر انگیزه دارم. همه ما به رتبه های بالاتر نگاه می کنیم و این باعث شده تا امسال همه خیلی زیاد انگیزه داشته باشیم.»


مگنو که تولد 33 سالگی اش را روز گذشته جشن گرفت درباره اینکه در این سن و سال چگونه توانسته اینگونه آماده باشد و نود دقیقه در زمین می جنگد و با بازیکنان جوان مبارزه می کند گفت:« خیلی آماده هستم، از نظر بدنی فکر می کنم 24-25 سالم است.»


او درباره سبک زندگی اش هم گفت:« نه قلیون، نه سیگار، نه الکل....هیچی فقط ورزش، فقط فوتبال» هافبک برزیلی پیکان همچنین درباره شرایط این فصل تیمش هم گفت:« پیکان خیلی تیم خوبی است. مربی خوب، کمک مربی خوب، بازیکنان خوب، باشگاه عالی...همه چیز اینجا هست که ما موفق شویم. ما می خواهیم با پیکان اول، دوم یا سوم شویم و من فکر می کنم که می توانیم.»


مگنوباتیستا که در این هفت سال حضور در ایران خیلی با فرهنگ ایرانی اخت شده هم گفت:« آره من ایرانی شدم...من یک بندرعباسی هستم.»(اشاره به چهره اش  که شبیه اهالی بندر و جنوب ایران است)

دیدگاه‌ها