کد خبر : 1556182 | 02 مهر 1397 ساعت 11:56 | 31.3K بازدید | 0 دیدگاه

با طی شدن مراحل اداری؛

استقلال در CAS پیگیر رای سوپرجام می شود

با اعلام سرپرست باشگاه استقلال آبی پوشان همچنان به دنبال شکایت به دادگاه عالی ورزش هستند.

استقلال در CAS پیگیر رای سوپرجام می شود

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه مجددا اعلام کرد این باشگاه همچنان به دنبال احقاق حق خود در دادگاه عالی ورزش است و تلاش می کند تا در این دادگاه، رای را تغییر دهد.


فتحی در گفت و گو با ایرنا در پاسخ به این سوال که چرا هنوز این باشگاه شکایت نکرده است، گفت: برای اینکه بتوانیم به دادگاه عالی ورزش شکایت کنیم باید فرایندی را طی می کردیم که در حال طی شدن است.


باشگاه استقلال به دلیل ماهیت قضایی دادگاه عالی ورزش باید تمامی مدارک مورد نظر خود را به صورت رسمی و با تایید قوه قضاییه ترجمه کند و این موضوع که هفته گذشته به سر انجام رسید باعث شده تا این شکایت هنوز ارسال نشود.


سرپرست باشگاه استقلال در این باره خاطر نشان کرد: در ابتدا باید حکم به صورت رسمی به باشگاه استقلال ابلاغ و سپس ترجمه شود و این ترجمه باید توسط نهادهایی مثل دادگستری و وزارت امور خارجه مورد تایید قرار بگیرد.  همان طور که پیش از این اعلام شد به رای سوپرجام باشگاه های ایران شکایت می کنیم تا بتوانیم به حق قانونی خود که از دست رفته است، برسیم.


صحبت های پایانی اما در رد شایعه دخالت نهادهای بالا دستی در موضوع شکایت استقلال بود؛ در هفته های گذشته برخی شایعات درباره دستور غیر رسمی برخی نهادها برای عدم شکایت استقلال مطرح شده بود که فتحی در واکنش به این شایعه، عنوان کرد: نین چیزی حقیقت ندارد و هیچ فردی از باشگاه استقلال درخواست نکرده است از شکایتمان صرف نظر کنیم.

 

دیدگاه‌ها