کد خبر : 1556196 | 02 مهر 1397 ساعت 12:28 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

فکری: یکی دو بازیکن مس باید اخراج می شدند

تیم شاهین شهرداری بوشهر با شکست مس کرمان در هفته پنجم شرایط بهتری در جدول رده بندی پیدا کرده است و با این برد حالا می تواند در قامت مدعی ظاهر شود.

فکری: یکی دو بازیکن مس باید اخراج می شدند

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری، سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر در خصوص بازی سپری شده به خبرنگار"ورزش سه"، می گوید: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم و به صراحت می توانم بگویم پیروزی سختی داشتیم. به خصوص که پیش از این بازی به خاطر امتیازات از دست داده کمی تحت فشار بودیم. گل زودهنگام ما می تواند ثابت کند ما از همان ابتدای بازی به دنبال پیروزی بودیم و البته خیلی زود هم به گل رسیدیم. در ادامه شرایط بازی به گونه ای که ما می خواستیم پیش نرفت و بیشتر روی غافلگیری گل مساوی را دریافت کردیم. اما خیلی زود به بازی برگشتیم و در همان نیمه اول دوباره تیم برتر میدان لقب گرفتیم. در نیمه دوم نیز صاحب موقعیت های خوبی شدیم. به خصوص در دقایق پایانی بازی. اگر قدر این موقعیت ها را می دانستیم به طور حتم با اختلاف بیشتری سه امتیاز بازی را مال خود می کردیم. هر چند پیروزی دو بر یک برابر مس کرمان نتیجه خوبی بود به این خاطر که مس کرمان هم یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بشمار می رود و همان طور که اشاره کردم این بازی را به سختی بردیم.


سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر پیرامون اعتراضاتش به داوری در هفته های اخیر گفت: خطاب به بازیکنان گفته ام اگر داور هم اشتباه کرد ما باید با بازی خوب خود اشتباه داور را جبران کنیم و طوری بازی کنیم که اشتباه داور هم نتواند ما را از پیروزی باز دارد. این رویه ای بود که پیش از این بازی در پیش گرفتیم تا تمرکز تیم روی بازی بیشتر شود. بر همین اساس من دیگر در مورد داوری صحبت نمی کنم. اما در خصوص داوری این بازی به طور خلاصه می توانم بگویم اشتباهاتی نداشت که روی نتیجه بازی تاثیر گذار باشد اما خطای مدافعان مس در زمانی که ما دست به حمله می زدیم می شد با یکی دو کارت قرمز همراه شود. با این حال جای خوشحالی دارد که این بازی را بردیم و از زیر فشار خارج شدیم. البته برد در این دیدار را فراموش کرده ایم و هم اکنون هم تمرکز ما به روی بازی بعدی است. یعنی بازی با شهرداری ماهشهر.

دیدگاه‌ها