کد خبر : 1556218 | 02 مهر 1397 ساعت 13:32 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

مودریچ، شانس اصلی کسب عنوان بهترین بازیکن فیفا

لوکا مودریچ، هافبک تیم ملی کرواسی، امید زیادی به شکست دادن کریستیانو رونالدو و محمد صلاح برای کسب عنوان بهترین بازیکن فیفا دارد.

مودریچ، شانس اصلی کسب عنوان بهترین بازیکن فیفا

به گزارش "ورزش سه"، مودریچ در کنار محمد صلاح و رونالدو، کاندیدهای نهایی کسب عنوان بهترین بازیکن فیفا هستند. مودریچ پیش از این رونالدو را در کسب عنوان بهترین بازیکن اروپا شکست داده بود و با توجه به اینکه رونالدو در مراسم امشب شرکت نخواهد کرد، انتظار می‌رود که این بار نیز این عنوان به مودریچ برسد. حال ستاره کروات ابراز امیدواری کرد که بتواند دوگانه فیفا-یوفا را تکمیل کند.

 

رونالدو در تابستان با 112میلیون یورو، مادرید را ترک کرد ، باشگاهی که فصل گذشته در آن 44 گل زده بود و پنجمین قهرمانی اش در چمپیونزلیگ را کسب کرده بود. او راهی یووه شد و روندی پرفراز و نشیب تا به اینجا در این تیم طی کرده است.

 

 

1334711

 

 

محمد صلاح نیز که در سه نفر نهایی یوفا جایی نداشت، فصل بسیار خوبی را با لیورپول سپری کرد و علاوه بر 44 گلی که برای این تیم زد، توانست به فینال چمپیونزلیگ صعود کند ولی مقابل مودریچ و یارانش شکست خورد.

 

این سه کاندید بالاتر از لیونل مسی، سوپراستار بارسا قرار گرفته اند که با وجود قهرمانی در لالیگا و کوپا دل ری و زدن 45 گل و بردن عنوان کفش طلا، جایی در 3 نفر نهایی ندارد. با این حال، گل مسی در جام جهانی مقابل نیجریه، کاندید کسب عنوان پوشکاش است و او در بین 11 بازیکن برتر فصل جای خواهد داشت، هر چند که او نیز در مراسم شرکت نخواهد داشت.

 

گل مسی با گل‌های گرت بیل در فینال چمپیونزلیگ و گل دیدنی رونالدو مقابل یووه در یک چهارم نهایی و همینطور گل زیبا صلاح در دیدار مقابل اورتون رقابت خواهد کرد.

 

با توجه به روند پیشرفت شرایط، انتظار می‌رود لوکا مودریچ به عنوان بهترین بازیکن جهان از سوی فیفا در مراسم امشب انتخاب شود.

دیدگاه‌ها