کد خبر : 1556226 | 02 مهر 1397 ساعت 14:30 | 29.8K بازدید | 0 دیدگاه

با تساوی نوجوانان در دومین بازی قهرمانی آسیا

صعود یک تیم ملی دیگر به اما و اگر کشیده شد

تیم نوجوانان ایران در دومین دیدار خود نتوانست با موفقیت بازی را به پایان برساند و پس از 90 دقیقه با تساوی بدون گل برابر هندی ها زمین را ترک کرد.

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های نوجوانان قهرمانی آسیا، ظهر امروز دو تیم نوجوانان ایران و هند به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت موفق نشدند به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا کنند.


شاگردان چمنیان که برای به دست آوردن پیروزی پا به میدان دوم خود گذاشتند حملات فراوانی را از ابتدای بازی در دستور کار خود قرار دادند تا به واسطه آن بتوانند دروازه تیم نوجوانان هند را باز کنند اما هر بار با بدشانسی و یا بی دقتی فرصت ها از بین می رفت.


در نیمه دوم نیز باز هم نوجوانان ایران به دنبال باز کردن دروازه هندی ها بودند تا در نهایت بتوانند با برتری مقابل این حریف به امتیازات لازم برای بازنماندن از صعود دست پیدا کنند اما این اتفاق باز هم نیفتاد تا دومین بازی ملی پوشان نوجوان ایران بدون گل به پایان برسد. این نتیجه در حالی به دست آمد که در پانزده دقیقه پایانی هر کدام از دو تیم می توانستند دروازه حریف را بازکنند.


نوجوانان ایران در دقیقه 74 موفق شدند به یک ضربه پنالتی دست پیدا کنند اما ضربه امیرحسین باویه توسط گلر حریف مهار شد و به دنبال آن نیز این هندی ها بودند که تنها یک گام تا باز کردن دروازه پیش رفتند اما در نهایت موفق به این کار نشدند. دو موقعیت فوق العاده بازیکنان تیم هند هواداران این تیم را روی سکوها نیم خیز کرد اما در پایان این اتفاق هرگز رخ نداد تا در نهایت نوجوانان ایران در دومین بازی نیز با تساوی بدون گل به کار خود پایان دهند.


ملی پوشان ایران که دیدار قبلی خود را به تیم اندونزی باخته بودند با تساوی در این بازی 1 امتیازی شدند و در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفتند. در طرف مقابل هندی ها نیز 4 امتیازی شدند تا در صدر جدول حضور پیدا کنند.


عصر امروز و ساعت 16:15 دو تیم دیگر این گروه یعنی تیم های اندونزی و ویتنام به مصاف یکدیگر می روند. دیداری که نتیجه حاصل از آن وضعیت تیم های حاضر در گروه سوم بازی ها را کاملا روشن خواهد کرد.

 

1339289

 

1339288

دیدگاه‌ها