کد خبر : 1556249 | 02 مهر 1397 ساعت 15:56 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

نام تیم ما سرخ‌پوشان است

کاظمی: طبیعی است که انتظارات از من بالا باشد

فرهاد کاظمی، سرمربی تیم فوتبال استقلال جنوب اعلام کرد نام این باشگاه در هفته جاری عوض خواهد شد.

کاظمی: طبیعی است که انتظارات از من بالا باشد

 

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد کاظمی در مورد بازی تیمش برابر خونه‌به‌خونه که با برد آنها همراه شد، گفت: بازی خوبی بود و جریان مسابقه بیشتر روی هوا دنبال می‌شد. قبل از بازی هم شرایط خاصی برای ما ایجاد شد و به دلیل وقوع زلزله بچه‌ها شب تا صبح نخوابیدند. ما در غیاب شش بازیکن به میدان رفتیم، ولی بچه‌ها تلاش کردند و در نهایت به پیروزی رسیدیم. البته ما فقط این بازی را بردیم و باید خیلی بهتر از این باشیم.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال جنوب در ادامه با اشاره به شرایط تیم خونه‌به‌خونه تصریح کرد: تیم آقای محمدی هم خیلی خوب بازی کرد و باید به آنها تبریک بگویم. ما فقط نتیجه گرفتیم و با توجه به اتفاقاتی که شب قبل از بازی رخ داد این سه امتیاز برای ما خیلی سخت به دست آمد.

 

1339310

 

وی در مورد داوری این مسابقه عنوان کرد: داوری مسئله خاصی نداشت و داوران همیشه تلاش خودشان را می‌کنند. من فقط یک جا معترض بودم، آن‌هم صحنه‌ای که رحمتی بازیکن ما از بازیکن حریف رد شد و همه دیدند که خطا صورت گرفت، اما داور خطا نگرفت. با این حال من نباید اعتراض می‌کردم. ما باید به داوران فرصت بدهیم، چرا که ما هم اشتباه می‌کنیم.

 

کاظمی در مورد اینکه سرنوشت نام باشگاه استقلال جنوب به کجا خواهد رسید اظهار داشت: نام تیم ما سرخپوشان است و همین هفته تغییر نام خواهیم داد. ما می‌خواستیم با نام پرسپولیس پاکدشت در مسابقات شرکت کنیم که ظاهراً آقای گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس مخالفت کرده‌اند، حتماً تیم ما از پرسپولیس گناوه کمتر است! ما نام تیم را سرخپوشان می‌گذاریم که این براساس درخواست آقای سامقانی، مالک محترم باشگاه است.

 

1339311

 

سرمربی استقلال جنوب در خصوص اینکه انتظارات از این مربی برای رساندن تیمش به لیگ برتر بالاست، عنوان کرد: این طبیعی است که انتظارات از من بالا باشد. ما هم مثل خونه به خونه 15 روز مانده به شروع مسابقات تیم را بستیم و در این مدت کم تمرین کردیم، بازیکن گرفتیم و فصل بدنسازی را پشت سر گذاشتیم. چیزی که ما را به نقطه اوج می‌رساند همت مدیریت و در رأس آنها آقای سامقانی است و کادر فنی و بازیکنان هم زحمت می‌کشند. ما باید خیلی بهتر از این بازی کنیم تا به اوج برسیم.

دیدگاه‌ها