کد خبر : 1556280 | 02 مهر 1397 ساعت 17:46 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

برای رهایی از روزهای پرنوسان

حبیب زاده و خریدهای جدید؛ دوای درد سبزها

سرمربی تیم ذوب آهن، درخواست خرید چند بازیکن را به مدیران این تیم داده است. بازیکنانی که احتمالا دوای درد سبزها خواهند بود.

حبیب زاده و خریدهای جدید؛ دوای درد سبزها

به گزارش "ورزش سه"، سبزقباها این روزها با دور شدن از دوران آرمانی خود اوضاع مساعدی را پشت سر نمی گذارند. شاگردان نمازی که لیگ را خوب شروع کردند در هفت هفته اخیر روندی سینوسی داشتند و به همین دلیل به دنبال روبراه کردن شرایط هستند تا بتوانند باز هم به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی بازی های خود را ادامه دهند. این اتفاق پس از دیدار ذوبی ها برابر استقلال خوزستان کاملا خود را نشان داد و سرمربی این تیم اعلام کرد درخواست جذب چند بازیکن در بازی های مختلف را به مدیرعامل این تیم داده تا بتواند اوضاع را به حالت آرمانی برساند.


بدین ترتیب باید بازیکنان جدید ذوب آهن را به عنوان دوای درد این تیم بدانیم. بازیکنانی که تنها جذب یک مهاجم از میان آنها قطعی است و باقی آنها مشخص نیست در کدام پست به بازی می پردازند. البته در میان بازیکنانی که قرار است با پیوستن به ذوبی ها برای این تیم به میدان بروند به یکی از بازیکنان خاص این تیم نیز اشاره کرد. رضا حبیب زاده یکی از بازیکنان تازه سبزپوش فوتبال ایران محسوب می شود اما وی پس از حضور در بازی برابر استقلال با مصدومیت سفت و سختی از ناحیه صورت مواجه شد و به ناچار دیگر نتوانست به میدان بیاید.


اکنون حبیب زاده آرام آرام خود را آماده حضور در میدان می کند. بازیکنی که با جذب احتمالی نفرات دیگر باید خون جدیدی را در رگ های تیم مدعی ذوب آهن تزریق کنند.

 

دیدگاه‌ها