کد خبر : 1556289 | 02 مهر 1397 ساعت 18:14 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

اظهارنظر سرمربی تیم نوجوانان پس از دومین بازی

نوجوانان ایران تا زمانی که شانس دارند باید بجنگند

سرمربی تیم نوجوانان ایران می گوید اما عدم دقت در زدن ضربات نهایی ما را اذیت کرد. ما اگر یکی از توپ هایمان را گل می کردیم می توانستیم نتیجه ای خوب را در این بازی رقم بزنیم.

نوجوانان ایران تا زمانی که شانس دارند باید بجنگند

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم نوجوانان ایران پس از بازی دوم این تیم، درباره دیدار امروز این تیم برابر هند به صحبت پرداخت. عباس چمنیان در رابطه با رویارویی نوجوانان ایران و هند گفت: بازی خوبی نبود. علیرغم اینکه بازیکنان ما زحمت بسیاری کشیدند و در نیمه دوم نسبت به نیمه اول بازی بهتری به نمایش گذاشتند و اکثر مواقع ما صاحب توپ بودند در نهایت موفق به باز کردن دروازه حریف نشدند. بازیکنان ایران فرصت های خوبی روی دروازه هندی ها داشتند اما در نهایت نتوانستند دروازه این تیم را باز کنند.


او در این باره ادامه داد: تیم هند هم در اکثر اوقات یک بازی دفاعی و بسته و تاخیری را به نمایش گذاشت که البته در سطح نوجوانان این نوع بازی کردن مورد قبول نیست. من فکر می کنم اگر تنها یکی از موقعیت های ما گل می شد شرایط بازی به طور کامل بر می گشت و ما می توانستیم گل های فراوانی را وارد دروازه حریف کنیم. ما در طول بازی سعی کردیم با تغییراتی که در زمین ایجاد می کنیم بازی را تهاجمی تر کنیم.


سرمربی تیم زیر 16 سال ایران ادامه داد: به هرحال تاکتیک های ما موثر بود و شرایط را به نفع ما تغییر داد اما شانس های مسلم ما تبدیل به گل نشد که البته نام آن هم شانس است. ما سعی کردیم بیشتر از قبل از این بازی درس بگیریم و برای بازی آخر باز هم شانس خود را برای صعود از این گروه با هم بیازماییم.


او درباره استفاده بازیکنان از موقعیت های به دست آمده در طول بازی گفت: من پیش از این هم در نشست مطبوعاتی پیش از برگزاری بازی گفته بودم در رده نوجوانان بازیکنان به لحاظ تجربی در حدی نیستند که اشتباه نکنند. این را هم بگویم که در این بازی نسبت به دیدار قبل ما سه تغییر داشتیم و در تعویض هایمان دو بازیکن جدید را هم برای اولین بار در این بازی ها به میدان فرستادیم. قطعا در فاصله این بازی تا دیدار برابر ویتنام قطعا باید تجدید نظری درباره ارنج تیم و شیوه رسیدن به گل داشته باشیم.


چمنیان درباره احتمال صعود تیم نوجوانان گفت: چیزی که همیشه فوتبال به ما ثابت کرده این است که تا زمانی که شانس رسیدن به موفقیت وجود دارد نباید ناامید شد. در هر حال شرکت در این بازی ها درس بزرگی برای بازیکنان ایران خواهد بود اما امیدوارم با صعود به مرحله بعدی همراه شود.


او درباره تفاوت تیم ملی نسبت به بازی اول گفت: مجموعا بهتر شدیم. فشاری که در بازی اول روی بازیکنان بود در این بازی کمتر شده بود اما ترس از گل نشدن فرصت های مان روی بازیکنان تاثیرگذار بود. بهترین پنالتی زن ما پشت توپ ایستاد اما نتوانست پنالتی را تبدیل به گل کند. شما ببینید که اگر آن پنالتی گل می شد شرایط بازی کامل عوض می شد و ما می توانستیم حتی به گل های دیگر هم دست پیدا کنیم. به هرحال این بازیکنان باید اشتباه کنند تا بتوانند به آن چیزی که می خواهند برسند.


چمنیان در پایان گفت: همه بازیکنان تیم زحمت کشیدند اما عدم دقت در زدن ضربات نهایی ما را اذیت کرد. البته گلر هندی ها نیز توانست بازی خوبی ارائه دهد و البته داور میدان نیز با نوع قضاوت خود عدالت را در میدان رعایت نکرد.

دیدگاه‌ها