کد خبر : 1556303 | 02 مهر 1397 ساعت 18:57 | 46.1K بازدید | 0 دیدگاه

جدال با صدرنشین لیگ و مربیِ حذفی باز؛

دشوارترین قرعه جام حذفی به فولاد رسید

تیم فوتبال فولاد خوزستان باید در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با پدیده مشهد روبرو شود.

دشوارترین قرعه جام حذفی به فولاد رسید

به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز در ساختمان سازمان لیگ آیین قرعه کشی رقابت های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران برگزار و تکلیف 8 بازی این مرحله مشخص شد.

با توجه به این قرعه کشی، مقرر شد که یکی از بازی های حساس مرحله یک هشتم بین تیم های پدیده مشهد و فولاد خوزستان برگزار شود. تیم فولاد که نزدیک به سه هفته است سرمربی ندارد و با مربی رومانیایی خود به طور موقت کار را جلو می برد، باید در فاصله چند روز پس از بازی مقابل ماشین سازی در هفته هشتم لیگ، دیدار جام حذفی خود را برگزار کند.

 

اما این دیدار و در واقع این قرعه را می توان مایه بدشانسی سرخپوشان اهوازی قلمداد کرد. تیم فوتبال پدیده در طول 7 هفته سپری شده از لیگ عملکرد بسیار خوبی داشته و با شانزده امتیاز صدرنشین لیگ به شمار می آید. شاگردان گل محمدی امسال با فوتبال جذاب و حساب شده ای که بازی می کنند، همه اهالی فوتبال را به تحسین واداشته اند و می خواهند در ادامه نیز خود را به عنوان یک مدعی معرفی کنند.

 

از طرفی یحیی گل محمدی در سال های اخیر نشان داده که یکی از بهترین مربیان در جام حذفی بوده است. او که از مهم ترین استعدادهای مربیگری فوتبال ایران به شمار می رود، در دوره حضور در پرسپولیس به نایب قهرمانی جام حذفی رسید و پس از آن با تیم ذوب آهن 2 سال متوالی این رقابت ها را فتح کرد تا نشان دهد رمز و راز قهرمانی در تورنمنت حذفی و رسیدن به آسیا به این روش خاص را به خوبی بلد است.

 

به همین دلیل با مرور قرعه های مشخص شده در مراسم امروز، می توان گفت سخت ترین قرعه مرحله یک هشتم به تیم فولاد خوزستان تعلق دارد؛ تیمی که علاوه بر شرایط عالی حریفش، باید بر مشکلات ناشی از بلاتکلیفی و نداشتن سرمربی قطعی هم غلبه کند تا با شرایط روحی مناسب پا به این دیدار فوق حساس در جام حذفی بگذارد.

دیدگاه‌ها