کد خبر : 1556325 | 02 مهر 1397 ساعت 20:50 | 64.6K بازدید | 0 دیدگاه

غوغای ادامه‌دار خارجی های الهلال در لیگ عربستان

تیم فوتبال الهلال در چهارمین بازی خود از رقابت های لیگ عربستان به برتری رسید.

غوغای ادامه‌دار خارجی های الهلال در لیگ عربستان

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های هفته چهارم لیگ فوتبال عربستان امشب آغاز شد. در نخستین بازی این هفته تیم الهلال در خانه الفتح به مصاف این تیم رفت.

 

با وجود نتایج نه چندان خوب الفتح در هفته های گذشته انتظار می رفت تیم قدرتمند الهلال کار سختی در بازی امشب نداشته باشد ولی اوضاع برای شاگردان ژرژ ژسوس به گونه دیگری پیش رفت.

در دقیقه ۴۴ عبدالقادر از روی نقطه پنالتی اولین گل بازی را به ثمر رساند تا تیم الهلال بازنده به رختکن برود؛ اما نیمه دوم زمان مناسبی بود تا مدافع عنوان قهرمانی لیگ عربستان به خود بیاید و نتیجه بازی را برگرداند.

در این زمینه مانند هفته های پیش ستاره های خارجی الهلال نقش اصلی را بر عهده داشتند. خرید فرانسوی پرسروصدای الهلال یعنی بافتیمبی گومیس در دقیقه ۵۹ گل تساوی را وارد دروازه الفتح کرد. سه دقیقه بعد، کارلوس ادواردو ستاره برزیلی این تیم دومین گل آبی ها را هم به ثمر رساند.


این برتری شکننده در آخرین دقایق بازی به خطر افتاد و الفتح باز هم با یک پنالتی به گل رسید. این گل را ماتیاس به ثمر رساند.

اما این پایان کار نبود و تعویض طلایی ژسوس که او هم یک بازیکن خارجی بود، گل سه امتیازی این دیدار را به ثمر رساند. ژلمین ریواس، مهاجم ونزوئلایی الهلال که در دقیقه ۸۴ وارد زمین شده بود، در نودمین دقیقه بازی گل سوم الهلال را زد و سومین پیروزی فصل آبی ها را نیز رقم زد.

 

الهلال با این برد 12 امتیازی شد و فعلا در صدر جدول قرار گرفت. تیم الفتح هم با ۳ امتیاز در رتبه دهم ایستاد.

دیدگاه‌ها