کد خبر : 1556328 | 02 مهر 1397 ساعت 21:35 | 63.7K بازدید | 0 دیدگاه

همه اشتباهات داوری روی صفحه شخصی

حرکت خلاقانه سرمربی ذوب‌آهن(عکس)

سرمربی ذوبی‌ها عصر امروز دست به حرکت جالبی زد و فیلمهای مربوط به مهم‌ترین اشتباهات داوری علیه تیمش را در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد.

به گزارش “ورزش سه”، امید نمازی این روزها اولین سال مربیگری خود روی نیمکت یکی از تیم‌های لیگ برتری را پشت سر می‌گذارد. او که پیش از این تنها با تجربه مربی تیم ملی در فوتبال ایران حضور داشت اتفاقات مختلفی را برای اولین بار در فوتبال ایران تجربه می‌کند.

 

اشتباهات داوری در لیگ برتر یکی از آن دسته اتفاقاتی بود که سرمربی ذوبی‌ها تجربه آن را از سر نگذرانده بود. به همین دلیل نمازی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام دست به حرکتی خلاقانه و جالب زد. او تمام تصاویر ویدئویی مربوط به مهم‌ترین اشتباهات داوری علیه تیم خود را میکس زده و در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد.

 

1339388

 

این حرکت برای اولین بار توسط یکی از مربیان فوتبال ایران اتفاق افتاد و نمازی به این وسیله خواست اشتباهات کشنده علیه تیم خود را به تمام هواداران خود که صفحه اجتماعی او را پیگیری می‌کنند نشان دهد.

 

البته نکته جالب توجه زمان بارگذاری این پست توسط نمازی است چرا که از ساعتی دیگر برنامه تلویزیونی نود به بررسی بازی ها و داوری هفته اخیر فوتبال ایران می‌پردازد.

دیدگاه‌ها