کد خبر : 1556418 | 03 مهر 1397 ساعت 11:30 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش شدید مدیر عامل به تحقیق و تفحص از تیم فکری

دیروز 4 عضو شورای شهر بوشهر در نامه ای به رئیس شورا خواستار تحقیق و تفحص از تیم شاهین شهرداری بوشهر شدند. تیمی که رهبری آن برعهده محمود فکری است.

واکنش شدید مدیر عامل به تحقیق و تفحص از تیم فکری

به گزارش "ورزش سه"، حسین باستین، مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در واکنش به تحقیق و تفحص از این تیم بیانیه تند و تیزی صادر کرده است که آن را می خوانیم:


*تا امروز که ٩٠ روز از عمر مدیریتی بنده می گذرد سعی کردم در قبال اتفاقات و حاشیه های ایجاد شده سکوت کنم و به احترام دلسوزان مکتب شاهین و بزرگمرد شاهین آقای پوربهی و حرمت عزیزان زحمتکش در شورای شهر به خصوص دکتر دهدار و مهندس نصرتی رییس و نایب رییس محترم شورا، عزیزان همکار در هیات مدیره باشگاه و حفظ شان باشگاه به رتق و فتق امور باشگاه بپردازم.


*انتخاب مربی و بازیکن و با درک شرایط مالی شهرداری اجازه ورود حاشیه به تیم و شهرداری را ندادم. اما امروز که تیم به شرایط ثبات نزدیک شده ، عده ای که امروز اجازه دست درازی آنان به باشگاه قطع شده در صدد رخنه بین هواداران هستند  و با اجیر کردن تعدادی هوادار به حاشیه سازی می پردازند. ناچار به بیان ناگفته هایی می شوم که علی رغم میل باطنی بوده ولی در این مقطع به صلاح شاهین بزرگ می دانم.


*نظارت را حق مسلم شورا می دانم و باعث مسرت خواهد بود که کردار من توسط خودم در اختیار عزیزان شورا قرار گیرد نه توسط کسانی که معلوم الحال بوده و فقط به فکر پر کردن جیب شان از شاهین بوده اند. در این ٣ ماه مدیریتم بیش از ٣ سال گذشته کمک مالی جذب کرده ام. که بزودی رسانه ای خواهم کرد. هرچند راضی نبوده و دلیل آن انواع سنگ اندازی و تهمت توسط افرادی است که هواداران آنها را می شناسند. تهدید های مختلف در محافل مختلف. مطمئنا آنهایی که مرا می شناسند میدانند من چسبیده شاهین نبوده و هرگاه احساس کنم نبودنم به نفع شاهین عزیز است نخواهم بود. ولی تا هستم اجازه دست درازی نخواهم داد. ناچارم بگویم کسانی که منت خدمت رایگان به شاهین را داشته اند دریافت های میلیونی داشته اند که البته از حلقوم آنان خواهم کشید. اجازه نداده ام افراد غیر مسئول پا را از گلیم خود فراتر بگذارند.


*به کادر دلسوز و بازیکنان زحمتکشم قول داده ام از حقوقشان دفاع کنم. که الحمدلله با پیگیریهای رییس و نایب رییس محترم شورا شهردار محترم و مسئول محترم مالی شهرداری در حال ایفای تعهداتم هستم.شاهین امروز سره را از ناسره خواهد شناخت. در محضر الهی سوگند یاد میکنم ریالی بدهی برای شاهین بزرگ ایجاد نکنم. و ریالی به شاهین دست درازی نکنم.


*ذره ذره وجودم را برای پرواز شاهین خواهم گذاشت و در مقابل همه خادمین سر خم خواهم کرد و روزی سر به آسمان خواهم کرد که پرواز شاهین را ببینم. اکنون که خادمین در صحنه هستند انتظار دارم صاحبان شاهین که هوادارانند کمک کنند و اسیر مدعیان دروغین نشوند. عزت و ذلت دست خداست و روسیاهی به زغال می ماند.

 

1339531

دیدگاه‌ها