کد خبر : 1556463 | 03 مهر 1397 ساعت 13:48 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

طی 9 روز در ورزشگاه بهنام محمدی؛

سه دیدار سخت نفت برابر سپاهان و استقلال!

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با سرمربی جدید خود کار سختی در سه بازی پیش روی خود دارد.

سه دیدار سخت نفت برابر سپاهان و استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در 5 هفته ابتدایی با عبدالله ویسی 3 تساوی و 2 شکست را تجربه کرد تا علیرضا مرزبان برای خارج کردن این تیم از بحران توسط مدیران باشگاه انتخاب شود.

 

شاگردان مرزبان در اولین حضور این مربی نمایش امیدوارکننده ای ارائه دادند تا علیرغم باخت در مقابل سایپا که 10 نفره شده بود به بازی های آینده با انگیزه وارد شوند؛ اما کار برای این تیم که باید برای خروج از بحران بجنگد چندان هم ساده نیست.

 

نفت مسجد سلیمان که رتبه انتهایی جدول رده بندی را در اختیار دارد، حالا باید برای جدا شدن از انتهای جدول در دو بازی پیاپی برابر سپاهان و استقلال به میدان برود و وقتی کار سخت تر می شود که بدانیم آنها پس از دیدار برابر سپاهان که در تاریخ 5 مهرماه برگزار می شود، باید در تاریخ 10 مهرماه در چارچوب جام حذفی به مصاف استقلال برود و بلافاصله خود را آماده دیدار معوقه لیگ با استقلال تهران کند که در تاریخ 14 مهرماه برگزار خواهد شد.

 

تنها نکته برای مسجد سلیمانی ها میزبانی در هر سه دیدار ذکر شده است که می تواند کار را برای دو حریف مدعی این تیم آسان تر کند.


مرزبان در آخرین مصاحبه خود با ورزش سه اعلام کرد که در یکی از این سه دیدار حتما پیروز خواهد شد و حالا باید منتظر باشیم و ببینیم این تیم با سرمربی جدید خود چه عملکردی در این سه مسابقه ثبت خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها