کد خبر : 1556527 | 03 مهر 1397 ساعت 18:09 | 72.8K بازدید | 0 دیدگاه

من از چیزی نمی‌ترسم، نه السد و نه پرسپولیس

شفر: تیام را دیده‌اید؟ نه خوب بازی می‌کند، نه گل می‌زند

سرمربی آلمانی استقلالی ها در حاشیه تمرین امروز این تیم به صحبت با خبرنگاران پرداخت.

شفر: تیام را دیده‌اید؟ نه خوب بازی می‌کند، نه گل می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، وینفرد شفر که در ابتدای تمرین امروز تیمش ابتدا جلسه ای با حضور تعدادی از بازیکنان و سپس با دستیاران خود برگزار کرد درباره شرایط استقلال و دیدار پیش روی این تیم گفت:


هدف مان این است که دربی را به پیروزی برسیم


من خیلی خوشحال هستم که می توانیم دربی را برگزار کنیم و به همین دلیل در تمریناتمان روی این بازی کار می کنیم. همه چیز را آماده کردیم. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و شاید هم بتوانیم ببریم اما کاملا مشخص است که بازی راحتی در پیش نداریم. هدف ما این است که بخواهیم بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. امروز و فردا تمرین داریم و در حال آماده سازی تیم هستیم تا ببینیم چه پیش می آید.


من یک مربی نترس هستم


(سرمربی آبی ها درباره احتمال دریافت اولتیماتوم از سوی مدیران استقلال درباره نتایج این تیم نیز گفت:)
من یک مربی همیشه نترس هستم. من نه بابت بازی برابر السد و نه بابت بازی در دربی هیچ نگرانی‌ای نداشته و ندارم. من می دانم که پنجاه هزار تماشاگر در درون ورزشگاه و هواداران فراوانی بیرون ورزشگاه از ما حمایت می کنند. ما باید بجنگیم و همه مان با صددرصد وجود تلاش کنیم تا ببینیم شرایط بازی به چه صورت خواهد بود.


وریا به عنوان وینگر به تیم ملی دعوت شد


در بازی ذوب آهن وریا غفوری به عنوان وینگر گلزنی کرد و به تیم ملی نیز دعوت شد. در اردوی آخری که در تیم ملی شرکت کرده بود کمی مریض شده بود و نتوانست با ما چند روزی تمرین کند. اما اکنون شرایط خوبی دارد و فکر می کنم همه بازیکنانمان برای دربی آماده هستند.


فردا درباره باقری تصمیم می گیریم


فرشید باقری مریض شده است و باید ببینیم تا فردا شرایط وی به چه صورت خواهد بود.


ما هم می گوییم می توانیم برنده دربی باشیم


(سرمربی آبی ها درباره کری خوانی بازیکنان و مربیان پرسپولیس گفت)
فکر می کنید یک بازیکن و یا مربی چه می تواند بگوید؟ آنها نمی توانند بگوید ما برنده نمی شویم. به همین دلیل ما هم مانند پرسپولیسی ها می گوییم که در این بازی برنده خواهیم بود. البته می دانیم بازی بسیار سختی خواهد بود اما ما هم با آمادگی کامل تلاش مان را برای پیروزی به کار می بندیم. دو بازی قبلی دربی یک بر صفر شد اما همه دیدند بازی های زیبایی بود.

 

رتبه پرسپولیسی ها مبارک آنها

 

(سرمربی آبی ها در جواب سوال یکی از خبرنگاران که نظر مربی آلمانی را درباره رتبه استقلالی ها یعنی یازدهم و رتبه پرسپولیسی ها در صدر جدول پرسیده بود جواب جالبی داد)

رتبه خوبی است به آنها تبریک می گویم!!!

 

ما برای تیم کامل شدن نیاز به زمان داریم

 

ما بازیکنان جدیدی گرفتیم که باید در تیم جای خود را پیدا کنند. منچستر سیتی با مربی و تیم جدید سوم و چهارم شدند. بورسیادورتموند هم همین طور. ما هم مانند آنها احتیاج به زمان داریم. وقتی بازیکنان جدیدی آوردیم نمی توانیم بگوییم در سه چهار هفته تیم جدیدی درست می کنیم.

 

می خواهم تیمی بسازم برای آینده استقلال

 

من دو سال اینجا قرارداد دارم و در این مدت می خواهم آرام آرام بازیکنان جدید را وارد تیم کنم. روی آنها کار کنیم و تیم خوبی برای آینده داشته باشیم. طبیعی است که ما هم می خواهیم در بازی پیش رو برنده باشیم و تمام تلاش مان هم برای همین بازی است. ما نمی خواهیم با شش بازیکن پا به میدان بگذاریم بلکه به دنبال ترکیبی هستیم از بازیکنان جوان و باتجربه. همه هم این را می خواهند و تلاش می کنند تا بازی به بازی بهتر شوند. هدف و تلاش من هم در این راستاست که بتوانم تیم جدیدی بسازم برای آینده. در آینده باید ببینیم چه پیش می آید.

 

بازیکنان جوان را باید قدم به قدم وارد ترکیب کرد

 

این اولین بار نیست که من دارم تیم جدید با بازیکنان جدید می سازم. دو راه داریم. اول اینکه می توانیم تمام بازیکنان جدیدمان را در بازی ها به میدان بفرستیم. در این صورت آنها احتمالا پس از 5 ، 6 بازی در مسیر افت قرار بگیرند. آنها باید قدم به قدم وارد تیم شوند. دیدید که صیادمنش در بازی مقابل السد بازی کرد. سجاد هم در بازی رفت برابر السد به میدان رفت. من می دانم که چرا باید این کار را انجام دهم. در کارلسروهه این کار را با نوونتنی، اولیور کان و مهمت شول انجام دادم و دیدیم که پس از یک سال همه آنها در تیم ملی بودند. چیزی که ما نیاز داریم زمان است تا بتوانیم به اهداف مان برسیم.

 

تیام را ببینید نه خوب بازی می کند نه گل می زند

 

الان به تیام نگاه کنید. او اکنون در عجمان امارات بازی می کند. او تاکنون یک گل زده و اصلا هم خوب بازی نمی کند. تیمش در سقوط است. شاید این ها اطلاعات جدیدی باشد که شما نشنیده باشید. زمانی که ما استعدادهایی همچون رضا آذری و صیادمنش و سجاد آقایی را داریم باید قدم به قدم آنها را وارد ترکیب کنیم. ابتدا نیم ساعت و بعد یک ساعت و ... به بازی بپردازند.

 

بهترین کار را می توانم در استقلال انجام دهم

 

من باید تیم خودم را آماده کنم نه اینکه به ضرر تیم کار کنم و تیم را خراب کنم. من می دانم چه کار باید انجام دهم، بهترین کار را برای استقلال و هواداران می توانم انجام دهم. بعدا می توانم به همه شما بگویم ببنید این همان تیمی است که من ساخته ام و قولش را به شما داده بودم.

 

صیادمنش و آقایی به ترکیب اصلی می رسند

 

صیادمنش و آقایی به دلیل اتفاقاتی که رخ داد سه هفته از تیم بیرون بودند و ما هم سه هفته و چهار بازی دو بازیکن جوان‌مان را به همراه نداشتیم. پس از بازگشت برای آنها تمرین اختصاصی گذاشتیم و می خواهیم آنها را برای حضور در تیم اصلی آماده کنیم.

 

بهترین هواداران آسیا را داریم

 

هواداران استقلال این را می دانند که باید صبر کنند. آنها می دانند که ما تیم جدیدی را داریم می سازیم و بازیکنان خوبی هم داریم. آنها می دانند باید همراه باشند و فرصت بدهند. این صحبت ها که آنها صبور نیستند درست نیست و ما بهترین هواداران آسیا را داریم. شاید 20 میلیون هواداران داشته باشیم اما فقط 5 نفر می گویند ما صبر نداریم. آنها می دانند که ما داریم تلاش می کنیم. امیدوارم بازی خوبی به انجام برسانیم و با صددرصد توانمان به پیروزی در دربی دست پیدا کنیم.

 

ترکیب نهایی؟

 

تقریبا ترکیب را می دانم اما روی یکی دو پست باید بیشتر فکر کنیم و به نتیجه نهایی برسیم.

 

احترام را حفظ کنید

 

سرمربی آبی ها در پایان در پاسخ به خبرنگاری که راجع به آلزایمر داشتن وی پرسیده بود گفت: آیا شما چیزی راجع به احترام شنیده اید؟ لطفا تمامش کنید.

دیدگاه‌ها