کد خبر : 1556628 | 04 مهر 1397 ساعت 10:37 | 31.8K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از موفقیت بزرگ آدام همتی؛

جنگ بزرگ روی نیمکت پرسپولیس برای ژوکری(عکس)

سرمربی پرسپولیس در فصلی که از جذب بازیکنان همچنان محروم بود، توانست با سود بردن از نفرات اصلی و توانایی نیمکت نشینان جوان و گمنام همچنان به موفقیت‌های خود ادامه دهد.

به گزارش "ورزش سه"، درخشش حمید طاهرخانی و در ادامه تکمیل آن توسط آدام همتی اکنون این امیدواری بزرگ را به نیمکت نشینان جوان و گمنام پرسپولیس داده که بتوانند در ادامه مسیر و تا پیش از نیم فصل که تغییرات بزرگی در آن شکل خواهد گرفت خود را به سرمربی کروات سرخپوشان اثبات کنند.


حمید طاهرخانی و آدام همتی اکنون دو بازیکنی هستند که به خوبی از فرصت‌هایی که برانکو نصیب‌شان کرده سود برده‌اند و نظرها را به خود جلب کرده اند. اتفاقی که باعث شده تا نوعی خودباوری و انگیزه در بین دیگر نیمکت نشینان برای قرار گرفتن در فلسفه و اعتماد برانکو شکل بگیرد. تمرین این هفته پرسپولیس به محلی برای جولان بازیکنان جوان تیم تبدیل شده بود و احسان حسینی، سعید میرحسینی، احسان علوان زاده، شاهین عباسیان و دیگر نیمکت نشینان به دنبال این بودند تا با ارائه توانایی فنی خود، نظر برانکو را برای دستیابی به فرصتی هرچند کوتاه به خود جلب کند. در این بین آدام همتی نیز با گلی که سه امتیاز ارزشمند برای سرخپوشان در پی داشت با انگیزه و توان بیشتری در پی جلب رضایت بیشتر برانکو بود تا رفته رفته خود را از نیمکت فاصله دهد.


تلاشی سخت برای فرار از نیمکت و قرار گرفتن در جمع ژوکرهای طلایی برانکو باید دید در دیدارهای آتی با ظهور کدام ستاره همراه خواهد بود.

 

1339743

دیدگاه‌ها