کد خبر : 1556651 | 04 مهر 1397 ساعت 11:43 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

سه امتیاز های نفت زیر پای فیل (عکس)

تیم محبوب و پرطرفدار خوزستان بعد از هفت هفته عدم پیروزی می خواهد در یکی از دشوارترین بازی هایش اولین سه امتیاز را بگیرد.

سه امتیاز های نفت زیر پای فیل (عکس)

به گزارش" ورزش سه" صنعت نفت روز جمعه یکی از سخت ترین ماموریت هایش را باید انجام بدهد. برد در اصفهان و مقابل تیم نامدار ذوب آهن کار مهمی است که برزیلی های فوتبال ایران باید آن را انجام بدهند.


نفت امسال نسبت به سال قبل تغییرات اساسی و زیادی را تجربه کرده و این می تواند یکی از دلایلی باشد که این تیم هنوز نتوانسته است رنگ برد را ببیند. پائولو سرجیوی پرتغالی در این فصل البته که از بازی های مهمی توانسته امتیاز بگیرد. علاوه بر برد در جام حذفی برابر تراکتورسازی ، این تیم در دوبازی دشوار برابر پرسپولیس و سپاهان توانست دو مساوی و دو امتیاز به دست بیاورد. کاری که شاید از عهده هر تیمی برنیاید اما نفت توانست. در عوض این تیم در بازی خانگی برابر پیکان یکی از ضعیف ترین نمایش های فصلش را داشت و مسابقه ای را که باید می برد، باخت. شاید نکته همین جا باشد ، نفت به دلیل تغییرات اساسی در کادرفنی و بازیکنانش ، مثل هرتیم دیگری ابتدا ساختار دفاعی اش شکل گرفته و هنوز در برنامه های تهاجمی تکمیل نیست.

 

1339761


سرجیو اما امسال با وجود جدایی چند مهره تاثیرگذار مثل لوسیانو پریرا، علی عبدالله زاده و مهدی شادکام، بازیکنان خوبی گرفته و هنوز هم جزو یکی از تیم های خوب از نظر بازیکن در لیگ برتر به حساب می آید. صنعت با  جاسم کرار، طالب ریکانی، جاناتان بالوتلی، مصطفی احمدی، محمد دریس، اکبر ایمانی، شهاب گردان و چند بازیکن باتجربه و خوب دیگر می تواند این فصل نیز علاوه بر ماندن در لیگ برتر رتبه ای مناسب را هم برای خودش دست و پا کند.


البته که برزیل فوتبال ایران اینروزها درگیر برخی مشکلات حاشیه ای هم هست. عدم رضایت سکوها که همیشه دنبال برد و ارائه فوتبال زیبا هستند بازی به بازی جدی و جدی تر می شود و همین فشار مضاعف می تواند کار را برای موفقیت نفت چندین برابر سخت کند.

 

1339760


اما اولین برد این تیم می تواند تا حدودی دمای سکوها را پایین بیاورد و باعث شود که سرمربی پرتغالی و بازیکنان بتوانند با تمرکز بیشتر برنامه ها را پیاده کنند. موضوع مهم اینجا است که نفت باید اولین سه امتیازش از یک بازی خیلی دشوار در فولادشهر و از ذوب آهن بگیرد. ذوب آهنی که خودش در این فصل نتایج خوبی نگرفته و بعد از شکست برابر استقلال خوزستان حالا باید به مصاف یک خوزستانی دیگر برود و در این بازی خانگی به دنبال سه امتیاز است.


صنعت نفت اما چاره ای ندارد که از بازی اصفهان امتیاز بگیرد و تمام نیرویش را برای یک دیدار مجدد با تراکتورسازی جمع کند که برای انتقام شکست جام حذفی به آبادان می آید. تراکتورسازی با رفتن توشاک و اضافه شدن احسان حاج صفی هفته قبل به مساوی رسید و این تیم هم مثل ذوب آهن و خود صنعت نفت نیاز مبرم به سه امتیاز دارد.

 

1339759


پس با این تفاسیر صنعت نفت اگر می خواهد دوباره برزیل ایران و آبادان شود باید سه امتیاز را از زیر پای فیل دربیاورد اما برای ماندن در لیگ برتر و بازگشت آرامش به سکوهای تختی چاره ای جز جنگ با غول های لیگ برتری و پیروزی نیست.

 

1339757

دیدگاه‌ها