کد خبر : 1556664 | 04 مهر 1397 ساعت 12:11 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: فودن سال‌ها برای سیتی خواهد درخشید

پپ گواردیولا بعد از درخشش فیل فودن در جام حذفی انگلیس یا کارابائو کاپ به تحسین او پرداخت و ستاره‌ی جوان تیمش را فوتبالیستی بزرگ خواند.

گواردیولا: فودن سال‌ها برای سیتی خواهد درخشید

به گزارش "ورزش سه"، پاس قطری زیبای فودن برای گابریل ژسوس به گل اول سیتی در بازی مقابل آکسفورد یونایتد منجر شد. فودن روی گل دوم ریاض محرز هم تاثیری تعیین‌کننده داشت. سیتی در اولین بازی خود در کارابائو کاپ موفق شد آکسفورد یونایتد را با نتیجه‌ی 3-0 شکست دهد.

 

فودن بعد از این دو گل روی سانتر دنیلو یک فرصت عالی را از دست داد ولی در نهایت در دقیقه‌ی دوم وقتهای تلف شده بالاخره موفق شد دروازه‌ی حریف را باز کند تا با تکمیل نمایش درخشان خود در این بازی، مورد تحسین قرار گیرد.

 

گواردیولا پیش از این اعلام کرده بود که فودن باید به تیم ملی بزرگسالان انگلیس دعوت شود. پپ بعد از درخشش فودن در بازی مقابل آکسفورد و به ثمر رساندن گل لحظات آخر او گفت:" فودن بعد از گل طوری شادی می‌کرد که انگار اولین گل عمرش را زده. این پسر واقعاً خاص است. فودن هوادار سیتی است و عاشق این باشگاه است. این را می‌شود در رفتار او و تک تک حرکاتش دید. او همین حالا یک فوتبالیست خیلی بزرگ است".

 

گواردیولا در ادامه گفت:" من اولین گل خودم رو به خاطر نمی‌آورم. مطمئنم گل خوبی بوده ولی آنقدر قدیمی است که دیگر هر چه سعی می‌کنم به خاطر نمی‌آورم. امیدوارم گل اول فودن برای سیتی اولین گل او از گلهای پرشمارش باشد. او علاوه بر گل زیبایش یک پاس گل عالی هم داد. منچسترسیتی بازیکنی پیدا کرده که سالهای سال با پیراهن آبی آسمانی‌اش می‌درخشد".

 

فودن 18ساله با درخشش در مقابل آکسفورد به گواردیولا نشان داد که می‌تواند از او در بازی‌های مهمتر هم استفاده کند. فودن بعد از بازی از به ثمر رساندن اولین گل خود برای سیتی بسیار خوشحال بود و گفت:" بیان احساساتم کار خیلی سختی است. هنوز کاملاً از شوک بیرون نیامده‌ام. من مدتها بود که رویای آن لحظه را می‌دیدم. من چون هوادار سیتی هستم آن لحظه برایم خیلی خاص بود. خوشحالم که در پیروزی تیمم نقش داشته‌ام".

دیدگاه‌ها